شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#جمعه#اردبیل#امام جمعه#فلسطین#تجهیزات

امام جمعه اردبیل به نتانیاهو: برازنده تو نیست از حمله به ایران صحبت کنی/امام جمعه البرز: قطع آب و برق غزه، جنایت است

امام جمعه اردبیل به نتانیاهو: برازنده تو نیست از حمله به ایران صحبت کنی/امام جمعه البرز: قطع آب و برق غزه، جنایت است

ایرنا نوشت: امام جمعه اردبیل گفت: قیام فلسطین ظهور اسم قهاریت خداوند بود چون قهاریت خداوند کاملاً آشکار شد، تمام اسباب ظاهری اعم از سلاح، تجهیزات استخباراتی، همکاری سرویس‌های بزرگ جاسوسی دنیا، حمایت‌های بین‌المللی و توان عظیم مالی همه در اختیار اسرائیل بود ولی در یک لحظه هیمنه رژیم اسفاک و جنایتکار اسرائیل فرو ریخت.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل گفت: نتانیاهو گفت بعد از هولوکاست این حادثه بزرگترین ضربه بر ما بود، این درس بزرگی برای همه ماست که برای اسباب ظاهری حساب استغلالی باز نکنیم، حادثه فلسطین اثبات کرد که پیروزی با سلاح نیست، اسرائیل پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را دارد اما همه این سلاح‌ها به همراه حاملین سلاح ذلیل شدند.

وی ادامه داد: در این حمله‌ تانک پیشرفته میر کاوا اهمیت خود را از دست داد، چهارمین ارتش قدرتمند جهان در برابر شبه نظامیان خوار و ذلیل شد و معلوم شد که فقط به درد مانور می‌خورد.

وی افزود: اهالی فلسطین کاملاً به مرگ تدریجی و نسل‌کشی تدریجی و تعبیر عرب‌ها به "اباده جمعی" مبتلا شده بودند، روزی نبود که اسرائیل از فلسطینی‌ها نکشد و از کشتن لذت نبرد هر روز، هر هفته، هر ماه و سالانه عدد وحشتناک و هولناک درست می‌شد، از سال ۲۰۰۸ تاکنون ۱۵۰ هزار غیرنظامی فلسطینی در غزه و کرانه باختری کشته و زخمی شده‌اند، اگر تلفات را از سال ۱۹۴۸ میلادی حساب کنید باید خون گریسته شود.

امام جمعه اردبیل گفت: قیام فلسطین ظهور اسم قهاریت خداوند بود چون قهاریت خداوند کاملاً آشکار شد، تمام اسباب ظاهری اعم از سلاح، تجهیزات استخباراتی، همکاری سرویس‌های بزرگ جاسوسی دنیا، حمایت‌های بین‌المللی و توان عظیم مالی همه در اختیار اسرائیل بود ولی در یک لحظه هیمنه رژیم اسفاک و جنایتکار اسرائیل فرو ریخت.

امام جمعه اردبیل به نتانیاهو: برازنده تو نیست از حمله به ایران صحبت کنی/امام جمعه البرز: قطع آب و برق غزه، جنایت است

رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط به زباله‌دانِ تاریخ است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مُجتبی میردامادی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مُصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر افزود: به زودی مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد، همچنانکه خداوند در قرآن فرموده این قوم جرات رو به رو شدن با مسلمانان را ندارد و فرار صهیونیست ها در عملیات اخیر "طوفان الاقصی" نیز نمود این واقعیت است.

بنابر گزارش ایرنا، امام جمعه موقت اصفهان با محکوم کردن بمباران مردم بی دفاع غزه، محاصره و در تنگنا گذاشتن آنها افزود: حمایت مسلمانان و ملت های آزاده از مردم فلسطین و سر دادن شعار "مرگ بر اسراییل" بطور یقین منشاء اثر خواهد بود و آن روز نزدیک است.

حجت الاسلام میردامادی به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در باره شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در عملیات "طوفان الاقصی" اشاره و بیان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب این شکست غیرقابل جبران، جایگاه رژیم صهیونیستی در جهان را به شدت متزلزل کرده است.

طوفان الاقصی نقطه عطفی در جریان مقاومت جهان اسلام شده است

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی حسینی همدانی، در خطبه های این هفته نمازجمعه کرج با تبریک پیروزی های جبهه مقاومت و طوفانی که این مقاومت فلسطین برپا کرد، گفت: این طوفان حرکتی است که خواری و شکست صهیونیست را نزدیکتر کرده است.

وی با بیان اینکه شکست هایی که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی خورده حتی با کشتار زنان و کودکان فلسطین قابل جبران نیست، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این چند روز ضربه‌ای خورده که دیگر هیبتی برایش باقی نمانده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تکبر را یکی دیگر از نشانه های رذالت قوم یهود دانست و گفت: خوی برتری طلبی آن ها در طول تاریخ تاکنون ادامه داشته است و بدترین و شرورترین افراد دنیا هستند.

وی با بیان اینکه آن ها خود را بهترین افراد روی زمین می دانند افزود: ما به سران کودک کش توصیه می کنیم که این جنگ را زودتر تمام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به جنایاتی که رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه می کند و آب و دارو و برق را قطع می کنند و کودکان و زنان را می کشند، تصریح کرد: از مجامع بین المللی می خواهیم در مقابل این جنایت ها خاموش نباشند زیرا آثار این جنایات وحسیانه هرگز از جامعه بشریت به خصوص ملت های اسلامی پاک نمی شود.

وی گفت: رژیم اسراییل با این کارها نمی توانند خللی در ملت غزه وارد کنند بلکه آبرویی از آن ها ریخته شده که قابل جبران نیست و وضعیت آن ها سیاه تر از آنی است که در منطقه بتوانند برای خود کاری کنند.

وی افزود: نبرد با اشغالگران دیگر محدود به نوار غزه نیست و گروه های مقاومت به طور رسمی همکاری با عملیات طوفان را اعلام کردند و این نبرد به سرزمین های اشغالی هم کشیده می شود.

2727