شهر خبر

احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد:

با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم/ زمینه برقراری حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است

با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم

امام جمعه مشهد گفت: نمی‌توانیم در مقابل فداکاری رزمندگان مقاومت بی تفاوت باشیم این عملیات نشان می‌دهد، با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم. زمینه براندازی استکبار ناپاک و برقراری حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است.

با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم/ زمینه برقراری حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۱ ۱۴:۰۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه رزمندگان مقاومت فلسطینی یک عملیات هنرمندانه و مقتدرانه انجام دادند، افزود: صهیونیست ها قصد داشتند، مسجد الاقصی را خراب کنند و روی آن معبد یهودی بسازند، همچنین بین جریان مقاومت اختلاف بیندازند و با عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل یک تضمین امنیتی با صهیونیست‌ها ایجاد کنند اما همه این محاسبات به هم ریخت.

به گزارش از Alamolhoda.com، وی بیان کرد: امروز در مقابل تهاجم صهیونیست و استکبار جهانی در بلاد اسلامی قرار گرفته‌ایم، در این مسیر فلسطین خط مقدم است، اما تهاجم دشمن به طرف همه اسلام و مسلمین می باشد.

امام جمعه مشهد ادامه داد: انگیزه رزمندگان قهرمان مقاومت در طوفان الاقصی جنایات به آخر رسیده صهیونیست‌ها در این چند ماه اخیر بود.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها ۷۵ سال جنایت و نسل کشی و کودک کشی داشتند، بیان کرد: اما جنایات اخیر آنها بی‌سابقه بود، چنانکه در حمله به مسجد الاقصی زن‌ها و بانوان نمازگزار را با ضرب و شتم مورد تهاجم قرار دادند و همچنین مراسم آیین یهود را در مسجد برگزار کردند.

علم الهدی افزود: همچنین بیش از پنج هزار فلسطینی اسیر و گرفتار صهیونیست‌ها هستند و چندین اسیر در زندان به سرطان مبتلا شدند اما آنها را به درمان نبردند. جنایات صریح غیر انسانی زیادی انجام دادند و این حماسه بی‌نظیر مقاومت در مقابل جنایات اخیر بود.

وی گفت: طوفان الاقصی یک جنگ است که دوام دارد و یک جنگ ترکیبی است که از زمین، هوا، دریا، چریکی، کلاسیک، تبلیغاتی، روانی، سایبری، رسانه‌ای و اطلاعاتی دشمن را هدف گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: فاصله غزه تا کرانه باختری رود اردن ۱۰ کیلومتر است که اگر رزمندگان فلسطینی با هم یکی شوند، سقوط اسرائیل حتمی است.

وی ادامه داد: تحلیل رهبر معظم انقلاب بالاترین تحلیل است که فرمودند اسرائیل ضعیف، ناتوان و رو به زوال است و جریان مقاومت هم یک جوان برنای قد کشیده تازه نفس که به میدان آمده و دشمن را زیر و رو و براندازی خواهد کرد.

 علم الهدی بیان کرد: تلاش و حرکت رییس‌جمهور و تماس با کشورهای اسلامی برای ایجاد یک حرکت جمعی در دنیای اسلام، موضع گیری سیاسی ارزشمندی است.

وی گفت: نمی‌توانیم در مقابل فداکاری رزمندگان مقاومت بی تفاوت باشیم این عملیات نشان می‌دهد، با هر شکل و قیمتی باید مردم فلسطین و جبهه مقاومت را یاری کنیم. زمینه براندازی استکبار ناپاک و برقراری حکومت جهانی امام عصر(عج)در حال آماده شدن است.