شهر خبر

جنگ روانی صهیونیست‌ها؛ درخواست خروج یک میلیون فلسطینی از غزه

جنگ روانی صهیونیست‌ها؛ درخواست خروج یک میلیون فلسطینی از غزه

فارس نوشت: سازمان ملل اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خواستار خروج فلسطینیان از شمال غزه طی ۲۴ ساعت آینده شده است؛ مقامات فلسطینی این هشدار را «جنگ روانی» اشغالگران علیه مردم فلسطین توصیف کرده‌اند.

صبح امروز جمعه، ۱۳ اکتبر سازمان ملل متحد اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به این نهاد اعلام کرده است که باید یک میلیون فلسطینی ساکن در شمال غزه در عرض ۲۴ ساعت به سمت جنوب بروند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، مقامات فلسطینی در نوار غزه تاکید کردند که این اعلامیه بخشی از جنگ روانیِ اشغالگران برای ایجاد سردرگمی در میان فلسطینیان است.

«استفان دوجاریک»، سخنگوی سازمان ملل متحد طی بیانیه‌ای در سحرگاه امروز گفت: افسران رابط ارتش اسرائیل به ما اطلاع دادند که تمامی ساکنان نوار شمال دره غزه باید ظرف ۲۴ ساعت آینده از این منطقه خارج شوند.

دوجاریک توضیح داد که این تعداد «به حدود ۱.۱ میلیون نفر می‌رسد» و تقریباً نیمی از جمعیت ۲.۳ میلیونی غزه را شامل می‌شود که بزرگترین شهر نوار است.

نبرد طوفان الاقصی امروز با ادامه درگیری‌ها و حملات موشکی مقاومت به حیفا و فلج شدن کار فرودگاه بن گوریون وارد هفتمین روز خود شده و تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی به بیش از ۱۳۰۰ نفر رسیده است.

بامداد امروز، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ده‌ها حمله شدید به مناطق مختلف نوار غزه با تمرکز بر شمال غربی و شمال این منطقه انجام دادند. توپخانه ارتش رژیم اشغالگر همچنین مناطق رفح و خان ​​یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

311311