شهر خبر

شهادت بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در حمله اسرائیل

شهادت بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در حمله اسرائیل

ایرنا نوشت: روزنامه مصری الوطن از شهادت «رشید دبور» بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین و باشگاه بیت حانون واقع در نوار غزه، در پی حملات هوایی وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین در پی حمله هوایی رژیم اشغالگر قدس به غزه، به شهادت رسید.
روزنامه مصری الوطن از شهادت «رشید دبور» بازیکن تیم ملی فوتبال فلسطین و باشگاه بیت حانون واقع در نوار غزه، در پی حملات هوایی وحشیانه رژیم صهیونیستی خبر داد.
به نوشته الوطن، منزل رشید دبور زیر آتش و بمباران شدید جنگنده‌های رژیم اشغالگر قرار گرفت و در نهایت به شهادت وی زیر آوار منجر شد.
دبور به فهرست ورزشکاران شهیدی اضافه شد که در سال‌های اخیر به دست نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده‌اند. نیروهای رژیم صهیونیستی پیش‌تر در سال ۲۰۲۲ احمد عاطف را نیز در حمله به نابلس به شهادت رساندند. همچنین Muhammad Abu Hashhash فوتبالیست فقید باشگاه الفوار فلسطین نیز در سال ۲۰۱۶ به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسید.
۶ روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار و ۳۰۰ اسرائیلی به هلاکت رسیده‌اند. همچنین در این مدت ۱۳۵۴ فلسطینی نیز به مقام شهادت نایل و هزاران تن نیز مجروح شده‌اند.
رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده، با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را مسدود کرده است تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.
310310