شهر خبر

منابع آگاه در دوحه خبر دادند: تهدید قطر درباره قطع صادرات گاز در صورت عدم توقف حملات علیه غزه

منابع آگاه در دوحه خبر دادند: تهدید قطر درباره قطع صادرات گاز در صورت عدم توقف حملات علیه غزه

مهر نوشت: برخی منابع آگاه در دوحه از تهدید مقامات قطری در رابطه به قطع صادرات گاز این کشور به کشورهای مختلف جهان در صورت عدم توقف حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر دادند.

صفحه توئیتری «شؤون قطرنا» (Qattar_Affairs) در خبری کوتاه نوشت: مقامات قطر به طور تلویحی این تهدید را مطرح کرده اند که در صورت عدم توقف حملات علیه غزه، اقدام به توقف صادرات گازی خود به کشورهای مختلف جهان خواهند کرد.

این خبر با وجود اعلام از سوی این صفحه توئیتری وابسته به مقامات قطری (دارای تیک آبی) و همچنین برخی فعالان رسانه‌ای مطرح در دوحه، هنوز از سوی مقامات رسمی این کشور تأیید نشده است.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

براساس آخرین آمارها در این حملات وحشیانه که به طور هدفمند غیر نظامیان فلسطینی را هدف قرار داده، تاکنون بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی به شهادت رسیده اند که از بین آنها ۳۳۰ نفر کودک و بیش از ۲۰۰ نفر نیز زن هستند.

در این بمباران جنایتکارانه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ۵۷۶۳ نفر نیز زخمی شده اند که درصد بالایی از آنها نیز زن و کودک هستند.

310310