شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت#موبایل

گِلس موبایل در بازار چند شد؟ + جدول قیمت

گِلس موبایل در بازار چند شد؟ + جدول قیمت

در این گزارش قیمت انواع محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل را بررسی کردیم.

برای خرید موبایل باید حتما به این نکته توجه کنید که نگهداری اصولی از تلفن همراه امری بسیار مهم و ضروری است. درنظر داشته باشید اگر از تلفن همراه خود به درستی و اصولی نگهداری نکنید آن وقت مجبور می‌شوید برای جبران خسارات احتمالی هزینه‌های گزافی را متقبل شوید.

گِلس موبایل یا محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل یکی از آن مواردی است که باید برای تهیه آن وقت بگذارید و بلافاصله بعد از خرید موبایل جدید و یا تعویض موبایل خود برای خرید گِلس اقدام کنید.

قیمت گِلس موبایل در بازار موبایل به شدت افزایش پیدا کرده و تقریبا گِلس موبایل زیر ۱۰۰ هزار تومان و با کیفیت به سختی می‌توانید تهیه کنید.

اما در این مطلب ما سعی کردیم لیستی از گِلس‌های گوشی موبایل که تقریبا قیمت‌های مناسبی نیز در بازار دارند تهیه کردیم. این مدل ها نسبت به مدل های مشابه در بازار از قیمت های ارزان تری برخوردارند که در ادامه به آن می‌پردازیم. با تیترکوتاه همراه باشید.

براساس آگهی‌های اینترنتی، محافظ صفحه نمایش جی اف مدل Diamond مناسب برای گوشی موبایل هوآوی، ۳۶،۸۰۰ تومان است.

همچنین محافظ صفحه نمایش کی آر مدل ۲ASN مناسب برای گوشی موبایل اپل iPhone X به همراه محافظ پشت گوشی ۷۵،۰۰۰ تومان است.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی یوریل مدل UCR مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A۲۴ ۴G بسته پنج عددی ۹۰،۰۰۰ تومان قیمت دارد.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی ریکام مدل CH Glass مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S۲۲ Ultra ۵G بسته سه عددی ۷۵،۰۰۰ تومان است.

محافظ صفحه نمایش گلس استار سرامیکی مدل CRGA-Glass مناسب برای گوشی موبایل شیائومی ۲۲،۷۰۰ تومان است.

محافظ صفحه نمایش سرامیکی گلس استار مدل CRG-Glass مناسب برای گوشی موبایل شیائومی Redmi ۴۴،۳۲۰ تومان قیمت دارد.

در ادامه جدول قیمت گِلس موبایل را باهم می‌بینیم.

گلس-موبایل