شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

خانه در این منطقه ۶۵ میلیارد تومان است + جدول قیمت

خانه در این منطقه ۶۵ میلیارد تومان است + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی نرخ خرید خانه در محله لوکس ولنجک می‌پردازیم.

ولنجک از محله‌های لوکس تهران است و دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری است. قیمت مسکن در این منطقه به دلیل شرایط مطلوبی که دارد، بالا است و برای خرید خانه در این محله به بودجه نسبتا زیادی نیاز است.

ولنجک یکی از محله‌های شمال تهران و شمیران است. این محله در کوهپایه‌های قله توچال و در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد.اگر قصد خرید خانه در ولنجک را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

آپارتمانی ۲۲۰ متری در ولنجک درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته و سه اتاق خواب داشته باشد، معادل ۵۸ میلیارد تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۵ ساله در ولنجک با متراژ ۱۲۰ متر و دو اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۳۱ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در ولنجک با متراژ ۱۱۵ متر و سنی معادل ۲۱ سال درحالی که این واحد دو خوابه است معادل ۱۴ میلیاردو ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۲ ساله در ولنجک با متراژ ۱۶۵ متر و سه اتاق خواب و آسانسور و پارکینگ، انباری به بودجه‌ای معادل ۲۵ میلیارد میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ولنجک را دارید، با سرمایه ۲۴ میلیاردو ۵۰ تومان می‌توانید واحدی ۱۷ ساله با متراژ ۱۳۰ متر را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در ولنجک با متراژ ۱۲۱ متر و نوساز درحالی که دو خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر واحدی با متراژ ۲۳۰ متر مد نطر دارید، یک واحد ۱۵ ساله در ولنجک که ۳ خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۶۵ میلیارد میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۷ ساله در ولنجک با متراژ ۱۸۱ متر و سه اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۵۳ میلیاردو ۳۹۵ میلیون میلیون تومان دارد.

قیمت-خانه

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در ولنجک برای فروش گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت خرید مسکن در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود