شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آتش

تیراندازی در جنوب تل‌آویو / سه نظامی صهیونیست زخمی شدند

تیراندازی در جنوب تل‌آویو / سه نظامی صهیونیست زخمی شدند

ایرنا نوشت: رسانه‌های صهیونیستی سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی تبادل آتش در نزدیکی هتلی در شهر اشدود واقع در جنوب تل‌آویو سه نظامی صهیونیست زخمی شدند.

منابع صهیونیستی گزارش دادند، چند فرد مسلح که هویت آنها مشخص نیست در نزدیکی هتل «لئوناردو» در شهر اشدود با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

بر اساس این گزارش، سه نیروی پلیس در جریان این درگیری زخمی شدند.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، یک فلسطینی مسلح که به شهر اشدود نفوذ کرده بود به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست کشته شده است.

در همین رابطه خبرگزاری سما فلسطین گزارش داد، به نظر می رسد شهرک نشینان صهیونیست به اشتباه با نیروهای پلیس درگیر شدند و به سمت هم تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن نیروهای پلیس شده است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

در حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۸۳۰ نفر به شهادت رسیدند و ۴ هزار و ۲۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

311311