شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرایان

محمدرضا باهنر فعال سیاسی اصولگرا:

در نهایت روز آخر اصولگرایان با پایداری‌ها به تفاهم می‌رسند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری‌ها می‌گویند ما می‌خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می‎نشینند وبه یک تفاهم می‌رسند.

در نهایت روز آخر اصولگرایان با پایداری‌ها به تفاهم می‌رسند
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۷ ۱۱:۱۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

انتخابات مجلس شورای اسلامی بستری است که دوباره احزاب و شخصیت های حزبی بروز و نمود پیدا کرده و به بیان دیدگاه های خود بپردازند. همزمانی انتخاب دو قوه از سوی مردم از میان جریان انقلابی، جریان های اصلاح طلب و اعتدالی را بر آن داشته تا تحرکاتی را برای کسب کرسی های بیشتر در دور جدید مجلس به عمل آورند.

محمدرضا باهنر که همواره تلاش کرده ضمن حفظ موقعیت خود در جریان اصولگرا، با شخصیت های میانه روی سایر گروه های سیاسی هم نشست و برخاست کند، یکی از شخصیت هایی است که می تواند فضای کنونی انتخابات و اقتضائات و حواشی آن را مورد تحلیل قرار دهد.

باهنر گفت در این زمینه گفت: من این دوره نه به عنوان سخنگوی جریان اصولگرا، بلکه به عنوان جامعه اسلامی مهندسین عرض می کنم که مشارکت، اَهَم از نوع انتخاب است؛ یعنی باید تلاش کنیم که سطح مشارکت در انتخابات بالا برود. متاسفانه دولت فعلی ما با 48 درصد مشارکت و مجلس فعلی با 42 درصد مشارکت به قول هواشناسی رکورد کمینه را زده است. این دفعه باید تلاش کنیم که انتخابات مجلس پرشورتر برگزار شود و عده بیشتری بخواهند در جریان انتخابات شرکت کنند.

به گزارش برنا، بخش هایی از گفت و گوی باهنر را در ادامه می خوانید: