شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس

در جنگ حلوا خیرات نمی کنند /خود را جای فلسطینیان قرار دهید، ولو در عالم خیال /درباره رفتارهایی که از حماس نمی‌پسندیم

در جنگ حلوا خیرات نمی کنند /خود را جای فلسطینیان قرار دهید، ولو در عالم خیال /درباره رفتارهایی که از حماس نمی‌پسندیم

محمد مهاجری فعال سیاسی در واکنش به اظهار نظرها درباره حماس نوشت: قبل از اینکه فلسطینیان را قضاوت کنیم، برای لحظاتی خودمان را جای آنها قرار دهیم، ولو در عالم خیال.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد مهاجری فعال سیاسی در صفحه شخصی خود در تلگرام نوشت:

از دیروز، در فضای مجازی، عده ای معترض شده اند که چرا حماس و نیروهای مقاومت با اسرائیلی های اسیر خشن برخورد کرده اند یا نسبت به جنازه ها فلان رفتار را داشته اند. اصل این انتقاد و اعتراض وارد است و برخی از افرادی نیز که مطرح کرده اند از باب اخلاق مداری گفته اند،هرچند که گروهی نیز از روی بغض نسبت به مردم فلسطین و حمایت از صهیونیست ها معلم اخلاق شده اند.

کار زشت زشت است، از هرکس که باشد اما توجه کنیم که مردم غزه مردم تهران و اصفهان و تبریز و شیراز نیستند که در آرامش به سر برند. آنها دهها سال است که مورد حمله وحشیانه ترین و کثیف ترین اقدامات بوده اند. هرچند رسانه های غربی بسیاری از آنها را کتمان کرده و می کنند، اما جنایات صهیونیستها از جمله حمله به مردم بی پناه،تخریب خانه ها، تجاوز به نوامیس،کودک کشی و... به مراتب زشت تر بوده است.

طبعا در شرایط جنگی، حلوا خیرات نمی کنند و چه بسا افرادی که قبلا از جنایت اسرائیلی ها زخم دیده اند مرتکب رفتارهایی بشوند که من و شما نپسندیم اما خود اسرائیلی ها قطعا آن را درک می کنند. به این اضافه کنم تلاش شدید رسانه های غربی برای انتشار صحنه های نامناسب انتقام گیری مردم غزه از صهیونیستها را.

قبل از اینکه فلسطینیان را قضاوت کنیم، برای لحظاتی خودمان را جای آنها قرار دهیم، ولو در عالم خیال.

۲۷۲۲۰