شهر خبر

فریدون عباسی: فکر حمله به ایران از سوی اسرائیل فقط یک بلوف است/ با سلاح‌های پیشرفته‌ای که داریم اسرائیل را نابود می‌کنیم

فریدون عباسی: فکر حمله به ایران از سوی اسرائیل فقط یک بلوف است/ با سلاح‌های پیشرفته‌ای که داریم اسرائیل را نابود می‌کنیم

فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس به دیده بان ایران گفت: اسرائیل جرات حمله به ایران را ندارد با سلاح های پیشرفته ای که داریم اسرائیل را نابود می کنیم. ما می‌ دانیم چیزهایی داریم که آن‌ها خبر ندارند.

درگیری میان اسرائیل و حماس از ساعت ۶ و نیم صبح به وقت اسرائیل آغاز شد. در این دور از نبردها نیروهای حماس به برخی روستاها و شهرک های جنوب اسرائیل حمله و تعدادی از شهرک نشینان و نیروهای اسرائیلی را به اسارت گرفتند. به دنبال این حمله برق آسای نیروهای حماس؛ برخی مقامات این گروه از ایران به خاطر حمایت های تسلیحاتی و مادی تقدیر و تشکر کردند برخی مقامات نظامی و سیاسی کشور هم از حمله روز گذشته حماس به جنوب اسرائیل حمایت و این حمله زمینه ساز نابودی آنان دانستند. همین موضوع موجب واکنش مقامات رژیم اسرائیل شد.

فریدون عباسی، عضو کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به تهدیدات اسرائیل علیه ایران به دیده‌بان ایران گفت: اظهارات اسرائیلی ها تبلیغاتی است. رژیم صهیونیستی هم می‌داند که ایران کشور بزرگ، پرجمعیت قوی و جنگ دیده است. ایران سال‌ها از خود در جنگ دفاع کرده و پس از آن دوران هم به اندازه کافی تجهیز شده است.

فکر حمله به ایران از سوی اسرائیل فقط یک بلوف است

وی ادامه داد: اسرائیل رقمی نیست که بخواهد ما را تهدید کند. همان فلسطینی‌ها برای نزدیک کردن این رژیم به سمت اضمحلال کافی است.

عباسی درباره برخی از تحلیل‌ها مبنی براینکه اسرائیل نسبت به این حمله سکوت نخواهد کرد، گفت: مطمئنا اگر جهان اسلام با هم متحد شوند و دولت‌هایی که دست نشانده آمریکا و انگلیس هستند کنار گذاشته شوند و مردم جهان اسلام مثل فلسطینی‌ها به میدان بیایند، رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد. بهترین راه سرنگونی دولت های دست نشانده منطقه است.

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه درصورتی که اسرائیل اقدام نظامی علیه ایران داشته باشد واکنش ما چیست، عنوان کرد: نمی‌توانند اقدام نظامی علیه ما داشته باشند. چراکه جمعیت کمتری دارند، تجهیزات‌شان محدود است و فناوری‌های ما را ندارند، بنابراین راهبردشان اقدام نظامی نیست.

ما چیزهایی داریم که آن‌ها خبر ندارند

عباسی در ادامه تاکید کرد: با سلاح های پیشرفته ای که داریم اسرائیل را نابود می کنیم. ما می‌ دانیم چیزهایی داریم که آن‌ها خبر ندارند. یعنی اگر بخواهیم وارد درگیری با آن‌ها شویم مطمئنا یک اقدام سختی برایشان اجرا خواهیم کرد که از آن وحشت دارند. نمونه‌هایش را در عین الاسد و جنگ با رژیم صدام دیده‌اند. با جنگی که بوده و مقاومت‌هایی که حزب‌الله نشان داده در آموزش هایی که از دوران دفاع مقدس ما گرفته‌اند، باعث می‌شود بحث حمله علیه ما را فقط بلوف بزنند.

۲۱۹۲۲۰