شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#قیمت

افزایش ۳۲۰۰ درصدی قیمت بیت کوین در راه است؟

افزایش ۳۲۰۰ درصدی قیمت بیت کوین در راه است؟

یکی از فعالان معروف حوزه رمزارزهای دیجیتال پیش‌بینی جسورانه‌ای در مورد بیت‌کوین و چگونگی افزایش سرسام‌آور آن در مدت کوتاهی ارائه کرده است.

پیش‌بینی وی حول محور تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین است که می‌تواند بازی را برای سرمایه‌گذاران بیت‌کوین تغییر دهد و اگر همه چیز همان‌طور که وی پیش‌بینی کرده رخ دهد، قیمت بیت‌کوین ممکن است به میزان خیره‌کننده ۳۲۰۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش کریپتو، میزبان برنامه مالی اینوست انسرز که در مورد سرمایه‌گذاری برای نزدیک به نیم میلیون مشترک در یوتیوب سخنرانی می‌کند، معتقد است که تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) می‌تواند منجر به سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی از سوی بازیگران اصلی وال استریت شود.

به گفته این تحلیلگر، غول‌های مالی که مجموعا دارایی‌های خیره‌کننده ۲۵.۲۲ تریلیون دلاری را مدیریت می‌کنند اگر تصمیم بگیرند حتی اندکی از آن را (فقط ۰.۵ درصد) در نخستین سال پس از رویداد هاوینگ بیت‌کوین که برای آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، در صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کنند، می‌تواند تاثیر فوق‌العاده‌ای بر قیمت بیت‌کوین داشته باشد.

بیت‌کوین به بالاترین ارزش ۵ هفته‌ اخیر رسید

این تحلیلگر اظهار کرد که این تخصیص امکان‌پذیر است، به ویژه با توجه به علاقه فزاینده صندوق‌های بازنشستگی و سایر نهادهایی که به دنبال بازدهی برای تضمین آینده مالی خود هستند. اگر آنها این کار را انجام دهند، تقاضا برای بیت‌کوین می‌تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد و این افزایش می‌تواند قیمت بیت‌کوین را در کمتر از پنج سال حدود ۳۲۱۹ درصد افزایش دهد. به بیان ساده‌تر، اگر بیت‌کوین اکنون ۲۷ هزار و ۹۶۵ دلار ارزش داشته باشد، می‌تواند تا آوریل ۲۰۲۸ به ۹۲۰ هزار دلار برسد.

اگر تمامی موارد پیش‌بینی شده رخ دهد و قیمت بیت‌کوین طبق پیش‌بینی‌ها جهش بزرگی ثبت کند می‌تواند موارد بسیاری را در دنیای مالی تغییر دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال درحال‌حاضر ۱.۰۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۰۸ درصد کمتر شده است. درحال‌حاضر ۴۹.۹۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۶ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵.۶۵ میلیارد دلار است که ۴۱.۰۴ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز درحال‌حاضر ۱.۷۴ میلیارد دلار است که ۱۱.۱۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۳.۸۳میلیارد دلار است که ۸۸.۳۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۸: ۰۱ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۸ هزار و۳.۳۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۵۸ درصد افزایش