شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#قیمت

نرخ رهن و اجاره واحد ۱۰۰ متری در فرمانیه تهران + جدول قیمت

نرخ رهن و اجاره واحد ۱۰۰ متری در فرمانیه تهران + جدول قیمت

در این گزارش به بررسی وضعیت رهن و اجاره واحدهای مسکونی ۱۰۰ متری در محله گران قیمت فرمانیه در تهران می‌پردازیم.

محله فرمانیه تهران از مناطق معروف و پرطرفدار است که در شمال شهر و در محدوده جنوبی البرز قرار دارد. این محله به دلیل دسترسی آسان به مراکز تجاری و خدماتی، مدارس، بیمارستان‌ها و پارک‌ها، برای زندگی مدرن و راحت مناسب است.

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه ۱۰۰ متری در فرمانیه خواهیم‌ پرداخت.

فرمانیه در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، به‌عنوان یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران شناخته می‌شود.اگر قصد اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در فرمانیه را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید برای رهن و اجاره یک خانه ۱۰۰ متری در فرمانیه با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه‌ای برای اجاره نیازمند هستید.

اگر قصد اجاره یک واحد ۱۰۰ متری در فرمانیه را دارید، یک واحد ۱۷ ساله که دو اتاق خواب دارد را با رهن ۸۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد ۱۰۰ متری دیگری در فرمانیه هستید می‌توانید یک خانه ۵ ساله که دو اتاق خواب و پارکینگ، انباری، آسانسور دارد را با پول پیش ۵۰۰ میلیونی و اجاره ۵۰ میلیون تومانی در فرمانیه کرایه کنید.

اگر واحد دیگری با قیمت پایین تر مد نظر دارید، نگران نباشید باز یک واحد دیگری که ۱۰۰ متر و ۱۹ ساله است و دو خوابه و پارکینگ، انباری، آسانسور دارد در فر مانیه با رهن ۳۵۰ میلیون و اجاره ۳۰ میلیون تومانی در فرمانیه برای اجاره قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در فرمانیه با متراژ ۱۰۰ متر در حالی که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد را با پول پیش ۶۰۰ میلیونی و اجاره ۲۰ میلیون تومانی برای اجاره آگهی شده است.

اگر به نبال خانه ۱۰۰ متری با رهن کامل هستید، یک واحد نوساز که دو اتاق خواب، پارکینگ، انباری دارد را در فرمانیه با رهن کامل ۱ میلیاردو ۸۵۰ میلیون تومان کرایه کنید.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت‌ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه ۱۰۰ متری در فرمانیه به‌دست خواهید آورد.

اجاره-مسکن

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در فرمانیه برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ‌های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.