شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فیلیپین

بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در واکنش عملیات طوفان الاقصی

بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در واکنش عملیات طوفان الاقصی

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در حمایت از عملیات ترکیبی طوفان الاقصی بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاِصمِ الجَّبارینَ

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

عملیات پیروزمندانه و بی سابقه مجاهدین فلسطین تحت عنوان«طوفان الاقصی»که علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد نشان داد که امکان آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطینی ها در کرانه باختری و دیگر مناطق اشغال شده در لبنان و سوریه، در یک قیام عمومی فلسطینی ها با کمک گروه های مقاومت وجود دارد. تردیدی نیست که اقدام رزمندگان فلسطینی به اسرائیل در دفاع از حقوق مسلم و انکار ناپذیر خود و واکنش منطقی آنان نسبت به جنایت مکرر صهیونیست‌ها بوده و مورد حمایت آزادگان جهان و بخصوص جهان اسلام است.

این عملیات ضمن نفی اقدام بیهوده عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ثابت کرد که گر کشورهای عربی و اسلامی به جای تلاش برای برقراری ارتباط با اسرائیل به حمایت از فلسطینی های مظلوم بپردازند، تشکیل دولت فلسطینی و آزادی قدس شریف امکانپذیر خواهد شد.

اینک با افزایش تلفات رژیم صهیونیستی و ناتوانی در میدان جنگ،این رژیم مذبوحانه با هدف قراردادن مردم بی دفاع و مراکز غیر نظامی در غزه،بر انبوه جنایات خود می افزاید. بر اساس کنوانسیون های ژنو مصوب 1949 و پروتکلهای الحاقی آنها مصوب 1977، غیرنظامیان و تمامی کسانی که در جنگ مشارکت ندارند نباید تحت هیچ شرایطی مورد هدف حمله قرار گرفته و باید تحت حمایت دولتها و مجامع بین المللی از جمله شورای امنیت سازمان ملل متحد باشند. شورای امنیت سازمان ملل متحد و نهادهای بین المللی موظف هستند با محکوم کردن جنایات اسرائیل علیه افراد و اماکن غیرنظامی از جمله برج مسکونی فلسطین، از نقض مقررات بین المللی جلوگیری کنند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین ضمن حمایت قاطع از جهاد مقدس فرزندان مقاومت در فلسطین، حمله به زنان و کودکان و تداوم ظلم اشغال‌گران صهیونیست را محکوم کرده و از همه ملت‌های مسلمان بخصوص اعضای انجمن های اسلامی در خارج از کشور می‌خواهد در حمایت از حقوق ملت مظلوم فلسطین به صحنه آمده و در این مسیر،از هیچ کوششی دریغ نورزند.

إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

311311