شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت

روزنامه دولت روایت کرد؛ نرگس محمدی خودش از فرصت‌های قانونی مرخصی از زندان استفاده نمی‌کند

روزنامه ایران نوشت: مخالفت با اعدام، طرح ادعاهای کاذب، استفاده نکردن از فرصت‌های قانونی مانند مرخصی در زندان، القای دروغ آزار زنان در زندان‌ها ازجمله اقدامات او در این چند وقت اخیر است که شائبه‌های عمدی بودن آن برای دریافت جایزه صلح نوبل را اثبات می‌کرد.

روزنامه دولت روایت کرد؛ نرگس محمدی خودش از فرصت‌های قانونی مرخصی از زندان استفاده نمی‌کند
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۲۰:۱۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه ایران به بهانه اهدای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی به معرفی او پرداخته است و در بخشی از این معرفی مدعی شده که این زندانی سیاسی خودش از فرصت مرخصی‌هایش استفاده نمی‌کند.

به گزارش ایران، نرگس محمدی از اعضای سابق تشکل اصلاح‌طلب تحکیم وحدت و همسر تقی رحمانی از نیروهای جریان «ملی مذهبی» و همکار شیرین عبادی در تشکیلات ضدانقلاب «کانون مدافعان حقوق بشر» است که در طول یک دهه اخیر به دلیل حاشیه‌ها و اقدامات هنجارشکنانه و مطالب کاذبی که علیه جمهوری اسلامی عنوان کرده در معرض توجه نهادهای حقوق بشری ضدایرانی قرار گرفته است. 

این روزنامه افزوده است: مخالفت با اعدام عوامل تروریستی داعش، طرح ادعاهای کاذب مانند شکنجه و تهدید جانی، استفاده نکردن از فرصت‌های قانونی مانند مرخصی در زندان، القای دروغ آزار زنان در زندان‌ها، دست زدن به اقدامات برهم زننده فضای زندان و طرح ادعای کذب عدم تحویل داروهای نرگس محمدی ازجمله اقدامات او در این چند وقت اخیر است که شائبه‌های عمدی بودن آن برای دریافت جایزه صلح نوبل را اثبات می‌کرد.