شهر خبر

هند به شهروندان خود در سرزمین های اشغالی هشدار داد

هند به شهروندان خود در سرزمین های اشغالی هشدار داد

ایرنا نوشت: بعد از حملات کوبنده نیروهای مقاومت فلسطینی علی رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی، سفارت هند در سرزمین‌های اشغالی به شهروندان هندی ساکن این مناطق هشدار داد که در پناهگاه‌های امن بمانند.

 هند امروز ۷ اکتبر (۱۵ مهر) برای اتباع خود در سرزمین های اشغالی توصیه هایی صادر کرد و از آنها خواست که هوشیار باشند و پروتکل های ایمنی را رعایت کنند.

سفارت هند در سرزمین های اشغالی در پستی در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: با توجه به وضعیت فعلی، از همه اتباع هند در اسرائیل درخواست می شود هوشیار باشند و پروتکل های ایمنی را مطابق توصیه های مسئولین محلی رعایت کنند.

«لطفا احتیاط کنید، از جابجایی های غیرضروری خودداری کنید و در نزدیکی پناهگاه های ایمن بمانید. »

در پایان نیز شماره تماس های سفارت هند برای برقراری ارتباط با شهروندان هندی قرار داده شده است..

نارندار مودی نخست وزیر هند نیز امروز در پیامی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت که از حملات نیروهای مقاومت فلسطینی به اسرائیل عمیقا شوکه شده است.

صبح شنبه، ۷ اکتبر (۱۵ مهر) حماس بزرگ‌ترین حمله سال‌های اخیر را به سرزمین های اشغالی را انجام داد، حمله‌ای غافلگیرکننده که در آن افراد مسلح از مرزهای دو منطقه عبور کردند و رگبار سنگینی از راکت‌ها از نوار غزه در طول عید مقدس یهودیان سیمچات تورات شلیک شد.

در این حمله غافلگیرانه حماس دست کم ۲۲ اسرائیلی کشته شدند. در پاسخ به حمله غزه، اسرائیل با «عملیات شمشیرهای آهنین» پاسخ داد و جت های جنگنده خود را برای حملات هوایی به اهداف حماس در نوار غزه مستقر کرد.