شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#غزه#حماس#آغاز#حملات#هوایی#رژیم#صهیونیستی#نوار

آغاز حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه

آغاز حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ایسنا نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی آغاز حملات هوایی خود علیه پایگاه‌های جنبش حماس در نوار غزه را اعلام کرد.

به گزارش سایت النشره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه ضمن اعلام آغاز حملاتی هوایی به نوار غزه مدعی شد که در این عملیات هدف پایگاه‌های جنبش حماس واقع در این منطقه است.

محمد الضیف، فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیشتر در سخنانی آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام و تاکید کرد که «تصمیم گرفتیم به تجاوزات اسرائیل پایان دهیم».

الضیف اظهار کرد: در حمله اول عملیات طوفان الاقصی که با شلیک بیش از ۵۰۰۰ راکت انجام شد، پایگاه‌ها، فرودگاه‌ها و استحکامات نظامی دشمن هدف قرار گرفت.

فرمانده کل گردان‌های القسام در ادامه نیز تاکید کرد که «از امروز هماهنگی‌های امنیتی با طرف اشغالگر متوقف می‌شود».

او افزود: «امروز مردم ما انقلاب خود را از سر گرفته و به طرح تشکیل کشور بازگشتند، طوفان الاقصی بزرگتر از آن چیزی است که طرف اشغالگر گمان می‌کند و باور دارد، اکنون زمان آن رسیده که تمامی گروه‌های عربی و اسلامی برای بیرون کردن اشغالگران متحد شوند».

الضیف در ادامه نیز گفت: امروز هر کسی که تفنگی در دست دارد، باید مبارزه کند چرا که زمان آن رسیده و هر کسی که نمی‌تواند در این عملیات به شکل مستقیم حضور یابد، با آن اعلام همبستگی کند. از همه می‌خواهیم از دستورالعمل‌هایی که در بیانیه‌های نظامی منتشر می‌شوند، تبعیت کنند.

این مسوول نظامی حماس در پایان نیز خطاب به محور مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و ایران گفت: ای برادران ما در مقاومت لبنان، سوریه، عراق و ایران، امروز همان روزی است که جبهه‌ها با هم متحد خواهند شد.

311311