شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قیمت

ادعای سخنگوی کمیسیون تلفیق:

۴۰ شرکت دولتی از تخفیفات مالیاتی 150 هزار میلیارد تومانی استفاده می‌کنند؛ محصولاتشان را هم با قیمت جهانی در ایران می‌فروشند!

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: بر اساس آمار ۴۰ شرکت دولتی از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تخفیف مالیاتی استفاده می‌کنند. کمیسیون می‌گوید که چرا این رویه را اصلاح نمی‌کنید؟! این شرکت‌ها که از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تخفیف مالیاتی استفاده می‌کنند، محصولات خود را با قیمت جهانی در ایران به فروش می‌رسانند!

۴۰ شرکت دولتی از تخفیفات مالیاتی 150 هزار میلیارد تومانی استفاده می‌کنند؛ محصولاتشان را هم با قیمت جهانی در ایران می‌فروشند!
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۴:۰۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی در بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق در بررسی ماده ۲۷ گفت: بر اساس آمار ۴۰ شرکت دولتی از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تخفیف مالیاتی استفاده می‌کنند. کمیسیون می‌گوید که چرا این رویه را اصلاح نمی‌کنید؟! این شرکت‌ها که از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تخفیف مالیاتی استفاده می‌کنند، محصولات خود را با قیمت جهانی در ایران به فروش می‌رسانند!

به گزارش جماران، وی افزود: کمیسیون تاکید دارد، فشار را از روی مردم بردارید و میزان تخفیف و بخشودگی‌های مالیاتی که در برخی سال‌ها از درآمدهای مالیاتی کشور بیشتر بوده شفاف شده و در جهت اصلاح این رویه گام بردارید.