شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش

واکنش نتانیاهو به حملات ترکیبی مقاومت/ در این جنگ پیروز می‌شویم!

واکنش نتانیاهو به حملات ترکیبی مقاومت/ در این جنگ پیروز می‌شویم!

فارس نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه صهیونیست‌ها هم‌اکنون در وضعیت جنگی قرار دارند، از شهرک‌نشینان خواست به دستورات ارتش و نیروهای امنیتی عمل کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه «در وضعیت جنگی قرار داریم»، مدعی شد نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در این جنگ پیروز خواهند شد.

نتانیاهو در ادامه اضافه کرد: «من از شهروندان اسرائیلی می‌خواهم به دستورات ارتش و نیروهای امنیتی عمل کنند. حماس حمله مرگبار و غافلگیرانه‌ای را علیه اسرائیل و شهروندانش به راه انداخت».

او در ادامه افزود: «من دستور داده‌ام در عملیاتی گسترده شهرک‌ها از تروریست‌ها پاکسازی شوند».

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو و اشدود را با هزاران موشک و راکت هدف حمله قرار دادند. 

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد حدود ۸۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است.

311311