شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مترو#پرند#افتتاح#می‌شود؟

مترو پرند کی افتتاح می‌شود؟

مترو پرند کی افتتاح می‌شود؟

۱۶ سال از روزی که کلنگ احداث خط متروی پرند و اتصال آن به متروی تهران زده شد. می‌گذرد و حال پس از تلاش و زحمات فراوان خط متروی پرند به خط پایان رسیده و به زودی مترو به این شهر اقماری می رسد.

تقریبا کار تمام شده و خبری از بولدوزر، بیل مکانیکی  و سایر ماشین آلات ساخت نیست؛ همه جا آرام است و تنها چند کارگر مشغول تمیزکاری نهایی هستند، چند نفری نیز در حال نصب تابلوهای راهنما. ایستگاه مترو پرند آماده است تا افتتاح شود. کف سالن خیس است و کارگرها شلنگ بلندی را به سالن فروش بلیت آورده و مشغول تمیزکاری هستند، دستگاه های کارت خوان روی دیوارها نصب شده، اتاق استقرار پلیس، اتاق فنی، فروش بلیت و... مشخص شده است و خودشان که می گفتند ایستگاه آماده پذیرش مسافر است.

سنگ های سفید و سیاه ایستگاه مترو پرند، زیر تیغ آفتاب همچون آینه، تصویر کارگرهایی که این روزهای آخر حسابی سرشان شلوغ است را منعکس می کند، این روزها همه در حال تمام کردن کارهای دقیقه نودی هستند؛ از برق انداختن سنگفرش کف ایستگاه تا اجرای نور پردازی ایستگاه مترو. چند کارگر در زیرسایه کوتاهی کنار سکو نشسته و منتظر هستند تا تکنسین برق بیاید. ساعت هشت صبح روز ۱۱ مهرماه روز ولادت پیامیر اعظم (ص) است اما اینجا تعطیلی معنا ندارد و کار و کار و کار تا ایستگاه مترو را تحویل شرکت بهره برداری مترو برای افتتاح بدهند.