شهر خبر

روایت فارس از علت خودکشی عامل قتل مونا حیدری؛ پدرش برایش ماشین نخرید عصبی شد خودکشی کرد!

روز گذشته خبری مبنی بر خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری دختر جوان اهوازی، در شبکه‌های اجتماعی منتشر منتشر شد.

روایت فارس از علت خودکشی عامل قتل مونا حیدری؛ پدرش برایش ماشین نخرید عصبی شد خودکشی کرد!
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۴ ۱۱:۳۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روز گذشته خبری مبنی بر خودکشی یکی از عاملان قتل مونا حیدری  دختر جوان اهوازی، در شبکه‌های اجتماعی منتشر منتشر شد.

فارس در ادامه نوشت: در خبر منتشر شده چنین آمده بود که  پس از گذشت حدود یک سال و نیم از وقوع حادثه قتل مونا حیدری اواسط شهریور ماه 1402 متهم ردیف دوم حیدر حیدری، برادر همسر مونا حیدری که در زمان وقوع قتل 13 سال بیشتر نداشت با ابراز عذاب وجدان از زمان کشته شدن مونا و فراموش نکرده چهره او خود را در سن 15 سالگی حلق آویز و به زندگی خود پایان داده است.

خبرنگار فارس برای بررسی این خبر و اطلاع از صحت و سقم این موضوع به سراغ خانواده فرد خودکشی کرده رفته و جریان را جویا شد.

خواهر حیدر حیدری در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: حیدر بعد از آزادی همیشه ماشین پدرم را برمی‌داشت و به همراه دوستان خود به گردش می‌رفت با توجه به اینکه دو مرتبه تصادف کرده بود، پدرم وی را تهدید کرد که دیگر حق ندارد از ماشین استفاده کند.

وی با بیان اینکه بابت تصادفی که رخ داده بود پدرم دیگر ماشین خود را به حیدر نداد،  افزود: حیدر به پدرم  گفته بود یا ماشین خودت را به من می‌دهی یا برای من ماشین بخر که پدرم زیر بار نرفت و گفت: اول باید به خدمت بروی، گواهینامه بگیری و بعد از آن برایت ماشین می‌خرم.

وی در ادامه گفت: بحث بین برادر و پدرم بالا گرفت  و زیر بار نرفتن پدرم برای خرید ماشین سبب شد حیدر عصبی شود و خودکشی کند.

خانم حیدری با رد خبر خودکشی برادرش به دلیل عذاب وجدان گرفتن در خصوص قتل دختر عموی خود، بیان کرد: این اخبار شایعه است و هیچ سندیتی ندارد.

به گفته خواهر حیدر حیدری، حیدر چهار ماه گذشته با کفالت از زندان آزاد شده و حدود یک ماه است که از خودکشی او می‌گذرد و هنوز مراسم چهلمش هم برگزار نشده است