شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##مطالبات#این#افراد#زودی#پرداخت#میشود

مطالبات این افراد به زودی پرداخت میشود

مطالبات این افراد به زودی پرداخت میشود

رضا مراد صحرایی گفت : ما تمام تلاش خود را برای حمایت از مطالبات فرهنگیان به کار می‌گیریم و اعتقاد داریم که به زودی این موضوع به نحو مناسبی تصحیح خواهد شد. و فوق العاده معلمان به ویژه معلمان ابتدایی هم مورد توجه ما قرار دارد.

رضا مراد صحرایی،امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استانداری مازندران، اهمیت داشتن یک سیستم تعلیم و تربیت قوی را تأکید کرد. وی به تبدیل مدارس به میدان نبرد جنگ شناختی و نقش دانش‌آموزان در این مسیر اشاره کرد.

صحرایی تأکید کرد که رتبه‌بندی معلمان یکی از افتخارات دولت سیزدهم است و هدف آنها اجرای دقیق این طرح است. وی همچنین به پیگیری مطالبات فرهنگیان و تقویت تربیت معلمان پرداخت.

وزیر آموزش و پرورش به اهمیت تقویت دانشگاه‌های تربیت معلم اشاره کرد و به تقویت فضای آنها اختصاص داده شده‌است. همچنین، او به نقش شورای آموزش و پرورش در تقویت هنرستان‌ها و تجهیزات آنها اشاره کرد.

صحرایی همچنین به موضوع مولدسازی املاک آموزش و پرورش اشاره کرد و تأکید کرد که املاک باید دارای سند تک برگ باشند. وی همچنین از نقش دیپلماسی آموزشی در مازندران یادآوری کرد و به کمبود معلمان در غرب استان اشاره کرد.

وزیر آموزش و پرورش به اهمیت تاثیر نمرات تحصیلی در کنکور بر احیای مدارس اشاره کرد و به مشارکت مجمع خیرین مدرسه ساز در توسعه آموزش و پرورش اشاره کرد. وی همچنین از انباشت مشکلات در آموزش و پرورش اما با حمایت دولت به مسیر توسعه رسیدن یادآوری کرد.