شهر خبر

در مسابقات جهانی و هانگژو به اشتباه خودم باختم

در مسابقات جهانی و هانگژو به اشتباه خودم باختم

دارنده مدال نقره مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو تأکید کرد، روی اشتباهات خود در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی تن به شکست داده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین از هانگژو؛ ناصر علیزاده پس از کسب مدال نقره وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: امروز بدنم خیلی سرحال بود و بهترین بدنی بود که در این سال‌ها که در 87 کیلوگرم کشتی می‌گیرم، داشتم. آمده بودم حریفانم را با باراندازهای خوبی که دارم، شکست دهم.

وی ادامه داد: برنامه ما برای دیدار فینال این بود که ابتدا حریف اخطار اول را بگیرد و در خاک من بنشیند تا اختلاف امتیازی مناسبی ایجاد کنم و در تایم دوم خیال‌مان راحت باشد، اما اخطار اول را به من دادند.

ملی‌پوش کشتی فرنگی تصریح کرد: متأسفانه در تایم اول هفت امتیاز از دست دادم، هر چند می‌توانستم در تایم دوم این اختلاف را جبران کنم. در زمان اجرای بارانداز دوم کشتی‌گیر ازبکستانی به خارج از تشک فرار کرد و باید دو امتیاز به من و به حریفم اخطار می‌دادند که متأسفانه ندادند.

علیزاده ادامه داد: می‌توانستم اختلاف را زیاد کنم، اما متأسفانه نشد، اشتباه از خودم بود. در جهانی هم به اشتباه خودم باختم، اینجا هم در فینال روی اشتباه خودم باختم. شرمنده مردم و کادر فنی شدم. زحمت زیادی برای من کشیده بودند، اما قول می‌دهم جای خوبی هم جبران می‌کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از زحمات خانواده و پدر و مادرم تشکر می‌کنم. از مردم ایران هم تشکر می‌کنم که انرژی خوبی برای من فرستادند.

258 258