شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت

شکر را بالاتر از این قیمت نخرید

شکر را بالاتر از این قیمت نخرید

مدیرکل نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با همکاری شرکت‌های تولید کننده، مشکلی در تامین شکر نداریم.

 قیمت گذاری شکر توسط تولیدکنندگان بر اساس چندین عامل تعیین می شود که قیمت بازار، هزینه تولید، سیاست های دولت و... از جمله مهم ترین آنها هستند.

مسعود امراللهی مدیرکل نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه با همکاری شرکت‌های تولید کننده، مشکلی در تامین شکر نداریم. افزود: با برداشت چغندر قند و آغاز بکار کارخانه های تولید کننده شکر، تولید داخلی شکر و بازاررسانی آن آغاز شده است.او با بیان اینکه شرکت بازرگانی دولتی برش‌های ویژه برای اصناف، استان ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شرکت‌های پخش تخصیص دیده است، گفت: شکر هم اکنون با قیمت مصوب و تنظیم بازاری، برای هر کیلوگرم به صورت بسته بندی ۳۴ هزار تومان توزیع می‌شود.

امراللهی گفت: شکر فله هم در مراکز عمده فروشی و مغازه‌های خرده فروشی، هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدیرکل نظارت و بازرسی بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تخصیص ۱۱۰ هزار تن شکر به استان ها، گفت: اتحادیه یا صنف مرتبطی که هنوز اقدام به تخصیص شکر نکرده اند می‌توانند با معرفی اتحادیه یا اتاق اصناف مربوطه و هماهنگی با جهاد کشاورزی، شکر خود را از انبارهای شرکت بازرگانی تحویل بگیرند.