شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس

بورس مطابق پیش بینی عمل کرد/ همچنان پول در بین نمادها در حرکت است

بورس مطابق پیش بینی عمل کرد/ همچنان پول در بین نمادها در حرکت است

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۲۶۳ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۶۹ هزار واحد رسید.

پس از اتمام معاملات امروز شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۲۶۳ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۶۹ هزار واحد رسیده و شاخص هم وزن با افزایش ۳ هزار و ۲۵۶ واحدی همراه بود که منجر شد در ایستگاه ۷۱۵ هزار واحد توقف کند. ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۴ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان بوده است. در معاملات امروز نمادهای "شپدیس" با ۵۵۰، "خودرو" با ۳۵۲ و "پاکشو" ۲۴۶ واحد منفی سه نماد تاثیرگذار بر شاخص بودند.

همچنین از سوی دیگر در بازار فرابورس شاهد افزایش ۸۵ واحدی در شاخص کل بودیم که منجر شد این شاخص در محدوده ۲۵ هزار و ۹۲۹ واحدی توقف کند. در این بازار نماد "تجلی"با ۱۱.۵۶ واحد، "آریا" با ۱۵ واحد و "غصینو" با ۱۱ واحد مثبت از تاثیرگذارترین‌ها بر شاخص کل بودند.

نقشه-بازار

ارزش معاملات خرد (بورس و فرابورس) در روز جاری به سطح ۳، ۷۰۶ میلیارد تومان رسیده است. همچنین ارزش دلاری بازار (بورس و فرا‌بورس) در روز جاری به ۱۷۶ میلیارد دلار رسید.

بی رمق و کسلی در بازار امروز طبیعی بود ولی نکته خاص و مثبت این هفته بیشتر شدن تحرکات مثبت در بین نمادها و صنعت‌های مختلف بود، باید گفت که گروه خودرو و بانک تحولات بهتری را داشتند. این هفته بازار سعی کرد تثبیت شده رفتار کند و در دو مقطع دوشنبه و ابتدای وقت امروز تحرکات بسیار خوبی را نشان داد.

ازاین هفته با تعطیلات در روز میانی انتظار خاصی نمی‌رفت ولی به نظر از هفته‌های آتی بازار تحولات خاص ترو بهتری به خصوص در کدال و گزارش‌های میاندوره‌ای دارد.