شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##لاستیک#دولتی#سهم#مردم#نشد#کسانی#ارزانی#نمی#خواهند#فیلم

لاستیک دولتی هم سهم مردم نشد / چه کسانی ارزانی را نمی خواهند + فیلم

لاستیک دولتی هم سهم مردم نشد / چه کسانی ارزانی را نمی خواهند + فیلم

برنامه اینترنتی شاخص هر هفته روزهای چهارشنبه به صورت اختصاصی از پایگاه خبری تیتر کوتاه پخش می شود.

خرید لاستیک با قیمت دولتی از مواردی است که این روزها صاحبان خودرو به سختی با آن مواجه می شوند. قیمت بالای لاستیک های داخلی و وارداتی در بازار آزاد باعث شده که تقاضاها برای دریافت لاستیک ثبت نامی بیش از سال های گذشته باشد.

آمارها هم البته نشان می دهد که تولید لاستیک در ۵ ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل روند کاهش داشته است. سال گذشته جمعا ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار حلقه لاستیک در ۵ ماه ابتدای سال برای خودروهای سواری تولید شد که این میزان امسال به کمتر از ۸  میلیون حلقه رسید.

در شبکه شاخص این هفته بازار لاستیک را در گفتگو با عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، محمدرضا آل سارا رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک و سید محمد میرعابدینی دبیر انجمن واردکنندگان لاستیک مورد بررسی قرار دادیم. با تیتر کوتاه همراه باشید:

برنامه اینترنتی شاخص هر هفته روزهای چهارشنبه به صورت اختصاصی از پایگاه خبری تیتر کوتاه پخش می شود. در این برنامه هر بار یکی از مهمترین اتفاقات اقتصادی روز مورد بررسی خواهد گرفت. این برنامه برای آن دسته از مخاطبان که روی شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام ما را دنبال می کنند نیز قابل مشاهده است.

سردبیر: سپیده قاضی نژاد
اجرا: امیرحسین موسوی
گفتگوها: تینا خرسند
تصویر برداری و تدوین: ایمان همتی