شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پایتخت

قمیت نجومی معلم خصوصی در پایتخت + جزییات

قمیت نجومی معلم خصوصی در پایتخت + جزییات

یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت‌های ریاضی، میزان تحصیلات و دانش دانشگاهی و آکادمیک اساتید تدریس خصوصی ریاضی است.

برخی کودکان و نوجوانان نیاز دارند تا تحت نظر معلم حرفه ای، آموزش ویژه تری ببینند. خصوصا در دروس سخت تر و تخصصی تر مثل ریاضی. معلم خصوصی در این زمینه بسیار می تواند مفید باشد.

از جمله بهترین مزیت‌های تدریس خصوصی ریاضی این است که کلاس، برنامه درسی، منابع آموزشی و نحوه تدریس معلم براساس خواسته‌ها و نیازهای مهم و خاص دانش‌آموز شکل می‌گیرد. برای مثال دانش‌آموزی در مبحث جبر و معادله ریاضی هشتم به مشکل خورده و نمی‌تواند عبارت‌های جبری را حل کند. در این شرایط معلم خصوصی ریاضی نیازسنجی کرده و با بررسی‌های خود، متوجه می‌شود که ضعف این دانش‌آموز بخاطر مشکلات ریشه‌ای‌تر او در سال‌های قبل است. بنابراین براساس این بررسی‌ها و نیازهای مختص دانش‌آموز، برنامه‌ریزی کرده و محتواهای مناسب او را تدریس می‌کند.

بهتر است قبل از درخواست معلم خصوصی ریاضی و پرداخت هزینه کلاس، آگاهی خود را نسبت به قیمت تدریس خصوصی ریاضی بالا برد. زیرا هر خانواده‌ای این حق را دارد که بداند بابت چه معیارهایی از کلاس خصوصی ریاضی فرزند خود، هزینه می‌کنند؟

در پاسخ به سوال معلم خصوصی ریاضی ساعتی چند؟ باید بگوییم یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت‌های ریاضی، میزان تحصیلات و دانش دانشگاهی و آکادمیک اساتید تدریس خصوصی ریاضی است. هرچه دانش و اطلاعات دانشگاهی استاد بیشتر باشد، بهتر می‌تواند با موضوعات روز ریاضی خود را تطبیق داده و در صورت برخورد با چالش‌های آن، بهترین شیوه تدریس را انتخاب کند.

در پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک (Ostadbank.com)، یکی از معیارهای تایید اساتید ریاضی، سطح سواد و تحصیلات دانشگاهی آن‌ها است.

برای مثال استاد محمدرضا ولی از اساتید پنج ستاره استادبانک هستند که مدرک کارشناسی رشته ریاضی از دانشگاه شهید بهشتی (و مهندسی عمران از دانشگاه آزاد کرج (karaj.iau.ir) دارند.

استاد احمدرضا کلانتریان از اساتید VIP استادبانک هستند که مدرک کارشناسی از دانشگاه امیرکبیر (aut.ac.ir) و کارشناسی ارشد از دانشگاه علم و صنعت ایران (دارند.

سوابق تدریس استاد، دستاوردها و افتخارات آموزشی؛ دومین فاکتور در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی

در پاسخ به سوال معلم خصوصی ریاضی ساعتی چند؟ باید گفت که دومین عامل تاثیر‌گذار در تعیین قیمت‌های کلاس ریاضی، تعداد سال‌های تدریس استاد و همچنین مدارس و مراکزی که در آن تدریس داشته‌اند، می‌باشد.

برای مثال اگر معلم خصوصی ریاضی،‌ دبیررسمی آموزش و پرورش (medu.ir) بوده و سال‌های زیادی را در مدارس تدریس داشته‌ باشد، هزینه تدریس خصوصی ریاضی ایشان بیشتر از معلمان کم سابقه است. یا اساتیدی که در مدارس نمونه دولتی و ممتاز نظیر مجموعه مدارس سلام (تدریس کرده‌، قطعاً سطح تدریس‌ و هزینه آن‌ها خیلی بیشتر از اساتیدی بوده که در مدارس سطح متوسط تدریس می‌کنند.

در پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک، یکی از معیارهای بسیار مهم برای قیمت‌گذاری کلاس‌ها، سوابق تدریس اساتید است.

برای مثال استاد مریم مجدی، از اساتید VIP استادبانک هستند که به خاطر تدریس ریاضی به زبان انگلیسی در مدارس اینترنشنال و به دانش‌آموزان انگلیسی زبان یا ایرانیان مقیم کشورهای خارجی نظیر کانادا، آمریکا، انگلیس، مالزی، روسیه و دبی، هزینه کلاس خصوصی‌شان نسبت به اساتید کم تجربه بیشتر است.

دستمزد تدریس خصوصی ریاضی استاد مجدی در هر جلسه‌ ۹۰ دقیقه‌ای از کلاس، برای تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی، ۶۰۰ هزار تومان است.

کیفیت تدریس و کیفیت جلسات برگزار شده موفق اساتید؛ سومین فاکتور در تعیین هزینه تدریس خصوصی ریاضی

کیفیت تدریس و چگونگی تدریس استاد در کلاس درس، همچنین منابع و جزوات آموزشی که ایشان استفاده می‌کند، تخصصی بودن دروس و ابزارهای مختلف تدریس در هزینه تدریس خصوصی ریاضی تاثیر می‌گذارد. همچنین اساتیدی که جلسات تدریس خصوصی‌شان را به خوبی و با موفقیت برگزار کرده و به دلیل کیفیت بالای تدریس‌شان، درخواست‌های زیادی از سمت دانش‌آموزان دارند، قیمت کلاس خصوصی ایشان بسیار بالا است.

همینطور تعداد بالای جلسات هر شاگرد خصوصی برای استاد، نشان‌دهنده میزان رضایت شاگرد از تدریس ایشان است و این عامل (تعداد بالای جلسات) در سایت تدریس خصوصی استادبانک، تاثیر بسیاری بر میزان ستاره و قیمت تدریس خصوصی ریاضی اساتید می‌گذارد.

در پاسخ به سوال معلم خصوصی ریاضی ساعتی چند؟ باید بگوییم که در پلتفرم‌های معتبر تدریس خصوصی نظیر استادبانک می‌توانید از بخش نظرسنجی و مشاهده نظرات شاگردان مختلف اساتید، به میزان کیفیت و تدریس اساتید پی برده و براساس هزینه تدریس خصوصی ریاضی، جلسات را به صورت ساعتی بررسی کنید.

به طور کلی در پلتفرم‌های تدریس خصوصی جهانی نظیر Perply.com، Skooli.com، Tutorme.com و غیره، هزینه تدریس خصوصی دروس مختلف از جمله ریاضی براساس مهارت‌ها، تخصص، دانش و توانایی‌های تدریس اساتید تدریس خصوصی مشخص می‌شود.

این سبک قیمت‌گذاری به والدین و دانش‌آموزان این فرصت را می‌دهد که بتوانند در ابتدا بررسی کرده که برچه مبنایی، بابت کلاس خصوصی خود هزینه می‌کنند. آیا استاد مورد نظر، متناسب با این هزینه، شایستگی و صلاحیت تدریس را دارد؟ و ازاین بابت خیالشان راحت شود.

نکته دوم این است که وقتی جلسات اساتید براساس سابقه تدریس‌شان قیمت‌گذاری می‌شود، تنوع قیمتی به وجود آمده و این تنوع قیمتی کمک می‌کند تا هر دانش‌آموزی براساس بودجه خود، درخواست معلم خصوصی ریاضی دهد.

اگر از سایت‌های معتبر نظیر استادبانک، درخواست معلم خصوصی ریاضی دهید، این امکان را داشته که قبل از درخواست کلاس با کمک مزیت‌های این پلتفرم نظیر بخش نظرسنجی، بخش رزومه و سوابق تدریس استاد، بخش ویدئو نمونه تدریس مدرس، شناخت نسبی قبل از تشکیل جلسه از استاد مورد نظر خود پیدا کنید.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل به صورت حضوری یا هزینه تدریس خصوصی آنلاین؛ کدام یک بیشتر است؟

در پاسخ به سوال معلم خصوصی ریاضی ساعتی چند؟ باید بگوییم قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل به صورت حضوری خیلی بیشتر از هزینه تدریس خصوصی ریاضی آنلاین است. زیرا معلم خصوصی باتوجه به محل سکونت خود و لوکیشن دانش‌آموز، باید هزینه‌، زمانی را بابت رفت و آمد به منزل شاگرد صرف کند. اما در کلاس آنلاین ریاضی، معلم خصوصی می‌تواند با کمک ابزارهای آنلاین مانند Skyroom، Google Meet یا Adobe Connect کلاس را برگزار کرده و محدودیت‌های مکانی و زمانی کلاس حضوری را حذف نماید.

در کلاس‌های تدریس خصوصی استادبانک قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل و به صورت حضوری، هر جلسه ۹۰ دقیقه‌ای، به طور میانگین از ۱۰۹ هزار تومان آغاز شده و به یک میلیون و شصد و پنجاه هزار تومان نیز برای برخی از اساتید سطح VIP می‌رسد.

هزینه تدریس خصوصی آنلاین ریاضی استادبانک نیز هر جلسه ۹۰ دقیقه‌ای، به طور میانگین از ۸۷ هزار تومان شروع شده و به یک میلیون و صد وهشتاد هزارتومان نیز برای برخی از اساتید سطح VIP‌استادبانک نیز می‌رسد.