شهر خبر

وعده بزرگ اینترمیامی به مسی: بازگشت به بارسلونا!

وعده بزرگ اینترمیامی به مسی: بازگشت به بارسلونا!

ورزش سه نوشت:جرج ماس، رئیس باشگاه اینترمیامی، تایید کرد که لیونل مسی می‌تواند برای برگزاری بازی خداحافظی به بارسلونا برود.

مسی در سال ۲۰۲۱ از بارسلونا جدا شد اما این جدایی در شرایطی رخ داد که او فرصتی برای برگزاری بازی خداحافظی نداشت.

این ستاره آرژانتینی در آن زمان و به دلیل شرایط مالی پیش آمده برای این باشگاه نتوانست قرارداد جدیدی را امضا کند و راهی پاری سن ژرمن شد. پس از آن هم فوتبال اروپا را ترک کرد تا تجربه بازی در لیگ فوتبال آمریکا را به دست آورد.

بسیاری منتظر بودند که او پس از پایان مهلت قراردادش با پی اس جی به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا رئیس باشگاه اینترمیامی مدعی شده که این بازیکن می‌تواند برای برگزاری بازی خداحافظی به تیم سابقش برگردد.

ماس در این باره به ال کلاب دل دپورتیستا گفت: «جدایی مسی از بارسلونا به شکلی که خودش دوست داشت نبود. او نتوانست با باشگاهی که از او در کودکی استقبال کرده بود به درستی خداحافظی کند و من احساس می‌کنم شرایط طوری که لیونل مسی می‌خواست پیش نرفت.

من این قول را به او دادم که در سال‌های پیش رو هر کاری لازم باشد انجام خواهم داد تا این فرصت را به او بدهم که با هواداران در بارسلونا خداحافظی کند. اینترمیامی همراه او خواهد رفت یا ترتیب برگزاری مسابقه‌ای را برای انجام این کار خواهد داد.»

مسی در طول دوران حضورش در بارسلونا ۶۷۲ گل در ۷۷۸ بازی به ثمر رساند و ۱۰ قهرمانی لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان به دست آورد تا اسطوره بی‌بدیل این باشگاه لقب بگیرد.

۲۵۸۲۵۸