شهر خبر

عزت‌الله ضرغامی:

هروقت شوخی می‌کنم مدام تلفن رئیس‌جمهور زنگ می‌خورد/ باید خط‌شکنی کرد، دستشویی بین‌راهی خیلی مهم است

عزت‌الله ضرغامی از بی‌مسئولیتی‌ها در رسیدگی به معضل سرویس بهداشتی و پاکسازی سواحل گفت و بر خط‌شکنی تایید کرد!

هروقت شوخی می‌کنم مدام تلفن رئیس‌جمهور زنگ می‌خورد/ باید خط‌شکنی کرد، دستشویی بین‌راهی خیلی مهم است
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۶:۵۰:۱۵
اعتمادآنلاین |

عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  گفت: راهی نداریم جز اینکه درآمد کشور از گردشگری تأمین شود. باید سرمایه‌گذاری شود. سرمایه‌گذاری دولت و حاکمیت فعلا خوب نیست.

به گزارش ایسنا، او افزود: بارها در دولت گفتم درحالی نفت محل درآمد اصلی کشور است که ۱۴ درصد از درآمد نفت وقتی واصل می‌شود مستقیم به این وزارت داده می‌شود تا سرمایه‌گذاری کنند و تازه می‌گویند کم است.

ضرغامی گفت: هر کاری برای گردشگری انجام دهیم کم است، خیلی عقب‌ماندگی داریم. اینکه گاهی روی بدیهیات تاکید می‌کنم و می‌گویم به سرویس‌های بهداشتی باید رسیدگی شود از این نظر است و جالب است هیچ‌کسی خود را مسئول سرویس‌های بهداشتی نمی‌داند. من حتی برای ائمه جمعه نوشته‌ام دست‌کم در بین‌راهی‌ها و مساجد را باز نگه دارید، بعد شاکی اتفاقات دیگر هستیم؛ شما در اماکن دینی را بسته‌اید.

ضرغامی بار دیگر از امامان جمعه خواهش کرد برای باز شدن درهای مساجد کمپین راه بیاندازند و اضافه کرد: دنیا این کار را انجام می‌دهد، هالیوود هم این کار را انجام می‌دهد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد: ما به خط‌شکنی نیاز داریم و هزینه آن را می‌دهیم. برای خبرنگاران تعریف کرده‌ام هر وقت به شوخی حرفی را می‌زنم گوشی تلفن رییس‌جمهور مدام زنگ می‌خورد، عده‌ای از حرف‌های من گله می‌کنند، ولی ما این کار را انجام می‌دهیم، نگران هم نیستیم.

ضرغامی ادامه داد: من هر که را می‌بینم درباره سرویس بهداشتی تذکر می‌دهم، به شهردار تهران هم گفتم خانه ما نزدیک میدان ولیعصر است، یک سرویس بهداشتی آن نزدیکی هست که در میان درخت‌ها پوشیده شده و یک تابلو هم ندارد، گفتند پیگیری می‌کنند.