شهر خبر

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه:

منبع قدرت ما از دو حقیقت عظمای ولایت و شهادت نشأت می‌گیرد

فرمانده کل سپاه گفت: منبع قدرت ما از دو حقیقت عظمای ولایت و شهادت نشأت می گیرد و تا این دو حقیقت جاری و موهبت الهی برای ما برقرار است، هیچکس نمی تواند خللی در روند پیشرفت ما ایجاد کند.

 منبع قدرت ما از دو حقیقت عظمای ولایت و شهادت نشأت می‌گیرد
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۰ ۱۳:۴۵:۴۸
اعتمادآنلاین |

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در همایش شکوه وحدت، همدلی و برادری میان ارتش و سپاه را نقطه امید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران و موجب یاس دشمنان توصیف کرد

به گزارش فارس، او اظهار کرد: با مجاهدت، جانفشانی و ایثار فرزندان این مرز و بوم در 8 سال دفاع مقدس، حماسه‌ای جاودان در تاریخ اسلام رقم خورد.

سلامی اخوت، همدلی و برادری میان ارتش و سپاه را نقطه امید رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران و موجب یاس دشمنان توصیف کرد و گفت: همدلی و برادری ارتش، سپاه در میدان و در قلب خطر شکل گرفت و اساس آن بر ایثار بود؛ این برادری محصول جهاد در راه خدا و لحظه های پرافتخاری بود که از دل آتش و خون حاصل شد و دلاور مردان این سرزمین در تاریخ به یادگار گذاشتند.

فرمانده کل سپاه دو نهاد نیرومند ارتش و سپاه و ید واحده اسلام در عصر حاضر را ریشه گرفته از ترکیب خون‌های پاک توصیف و تصریح کرد: شجره طیبه برادری عمیق این دو نهاد ریشه در ایمان های مستحکم مردان ثابت قدم دارد.

وی افزود: طی سالیان متمادی صداهای شیطانی طنین انداز شده از حلقوم دشمنان تلاش کرده اند تا گوش جوان ما را پژواک فریادهای خود کنند، اما به فضل الهی در مقابل به هم پیوستگی و درخشش مردان جهاد ناکام مانده است.

سلامی در ادامه سخنان خود، فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران را بازمانده و امتداد نسل فرماندهان شهید همچون سپهبد علی صیاد شیرازی و شهید آبشناسان برشمرد و گفت: از خانواده غیور مردان عرصه مجاهدت در نیروهای مسلح بویژه همسران آن‌ها که به عنوان نمادهای پرافتخار زن مسلمان زیباترین نقش را در تقویت ایمان، ترغیب به جهاد و انتظار برای شهادت برعهده داشتند قدردانی می کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: منبع قدرت ما از دو حقیقت عظمای ولایت و شهادت نشأت می گیرد و تا این دو حقیقت جاری و موهبت الهی برای ما برقرار است، هیچکس نمی تواند خللی در روند پیشرفت ما ایجاد کند.

فرمانده کل سپاه در پایان تأکید کرد: قدرت ولایت قوی‌ترین امپراطوری بشر را از پای درآورد؛ اسلام را درخشش داد و به مسلمانان عزت و اعتبار و افتخار بخشید و به فضل الهی ما نیز در زیر سایه ایشان پیش می رویم و جهاد ادامه دارد.