شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کارکنان#انقلابی#وزارت کشور#وزارتخانه

وحیدی: وزارت کشور هسته سخت نظام است، کارکنانش باید انقلابی باشند

وحیدی: وزارت کشور هسته سخت نظام است، کارکنانش باید انقلابی باشند

وزارت کشور: احمد وحیدی گفت: وزارت کشور هسته سخت نظام است و کارکنان این وزارتخانه مادر و میدان دار، باید افرادی انقلابی، کارآمد و متخصص باشند.

احمد وحیدی، وزیر کشور در نشست معاونین این وزارتخانه یادآور شد که محیط وزارت کشور باید محیط فکر و اندیشه ورزی باشد و متناسب با شرایط کشور برنامه و اهداف خود را به نحو مطلوب اجرایی کند.

وی یکی از دلایل موفقیت و برتری برخی از نهادهای انقلابی را نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست و گفت: سرمایه انسانی، عامل اصلی و محور توسعه است و هر تحولی ناشی از کارآمدی این بخش است.

وزیر کشور، آموزش را یکی از فاکتورهای مهم برای ارتقای دانش و تخصص کارکنان دانست و گفت: هر چه آموزش ها، متناسب با ماموریت ها و اهداف سازمانی باشد، اثرگذارتر خواهد بود البته در کنار آموزش، پرورش هم بسیار حایز اهمیت است و ضرورت دارد که تزکیه و تهذیب کارکنان هم در کنار آموزش های حرفه ای و تخصصی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وحیدی تاکید کرد مسئله جانشین پروری در معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت کشور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد و این ایده می تواند به تقویت جایگاه مدیریتی وزارتخانه کمک موثری داشته باشد.

27218