شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دانش‌آموز#خرم‌آباد#آنلاین

تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در مدرسه/ ابلاغ معلم لغو شد/ عکس

تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در مدرسه/ ابلاغ معلم لغو شد/ عکس

هشمهری آنلاین نوشت: مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو خرم‌آباد از لغو ابلاغ یک معلم در این شهرستان به‌دلیل تنبیه بدنی یک دانش‌آموز خبر داد.

روز چهارشنبه هفته گذشته عکسی مبنی ‌بر ضرب‌ و شتم یک دانش‌آموز توسط معلم در فضای مجازی لرستان منتشر شد که واکنش‌های زیادی را به‌همراه داشت. مسئولان آموزش‌ و پرورش لرستان پس از این حادثه از دانش‌آموز آسیب‌دیده عیادت و دلجویی کردند و ابلاغ معلم لغو و به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش ‌و پرورش لرستان معرفی شد.

عبدالله بهاروند مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد در حاشیه عیادت و دلجویی از دانش‌آموز مدرسه روستای ده‌محسن که توسط معلم بازنشسته این آموزشگاه مورد تنبیه بدنی قرار گرفت، اظهار داشت: بنا به دستور مدیرکل آموزش ‌و پرورش لرستان، ابلاغ این معلم لغو شد و همکاری با این فرهنگی بازنشسته به پایان رسید.

وی افزود: پرونده فرهنگی بازنشسته در روستای ده‌محسن با هماهنگی با اداره‌ کل آموزش‌ و پرورش لرستان به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات کارکنان ارجاع داده شده‌ است.

مدیر آموزش ‌و پرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد با ابراز تأسف از اتفاق پیش‌آمده در مدرسه روستای ده‌محسن و رضایت پدر و مادر دانش‌آموز، عنوان کرد: همواره تأکید کرده‌ایم که دانش‌آموزان امانت ما در مدارس هستند و هرگونه تنبیه بدنی در مدرسه ممنوع است.

تنبیه بدنی یک دانش‌آموز در مدرسه/ ابلاغ معلم لغو شد/ عکس

۲۳۳۲۳۶