شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سعید#چطور#هنرمند

حال سعید پیردوست چطور است؟

حال سعید پیردوست چطور است؟

ایسنا نوشت: سعید پیردوست، هنرمند پیشکسوت کشورمان که اخیرا به دلیل عارضه قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر بود، امروز به بخش منتقل شد.

دختر این هنرمند در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جسمی پدرش اعلام کرد: چند روز پیش به دلیل مشکلات قلبی، پدر در بخش آی سی یو بیمارستان پیامبران بستری شدند که امروز خدا را شکر بعد از دو سه روز به بخش منتقل شدند و در حال حاضر وضعیتشان رو به بهبود است.

فرزند سعید پیردوست گفت: پدر همچنان تحت نظر هستند تا ان‌شاءالله بهبودی کامل به‌دست بیاورند. همچنین پزشکان اعلام کردند که اگر وضعیت قلب پدر به ثبات و پایداری کامل برسد ان‌شاءالله همین روزها از بیمارستان مرخص خواهند شد. آرزوی سلامتی برای همه بیماران از جمله پدرم را دارم.

سعید پیردوست زادهٔ ۱۶ دی ۱۳۱۹ از بازیگران پیشکسوت کشورمان در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است. سریال «۸۷ متر» کیانوش عیاری و مجموعه طنز «چشم بندی» به کارگردانی شاهد احمدلو از آخرین همکاری های این هنرمند با تلویزیون است. سعید پیردوست در گفت‌وگوهای قبلش با ایسنا اعلام کرده بود که دوست دارد برای مردم کار کند اما فعلا به خاطر شرایط جسمی‌اش باید بیشتر استراحت کند.

245245