شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#حقوق بازنشستگان#افزایش حقوق

وعده مهم مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان

وعده مهم مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان

محمد وحیدی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، امروز در تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: بازنشستگان لشکری و کشوری نسبت به حذف همسانسازی حقوق بازنشستگان از سوی دولت در لایحه برنامه هفتم اعتراض دارند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه بازنشستگان نیز صاحب سفره انقلاب هستند و در زمان جوانی خود که با وقوع جنگ همزمان شده بود، در دستگاه‌های مختلف فعالیت کرده و جنگیده‌اند، خاطر نشان کرد: امروز باید به وضعیت آنها که بازنشسته شده‌اند در کنار اقداماتی همچون قوانینی که برای جوانی جمعیت تصویب می‌کنیم، توجه کنیم.

نایب رئیس مجلس دیروز در پاسخ به تذکر نماینده بجنورد درباره حذف موضوع همسان‌سازی در برنامه هفتم از سوی دولت گفت: مجلس یازدهم کوتاهی دولت در اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم جبران خواهد کرد که لازم است در این خصوص کمیسیون تلفیق به پیشنهادات نمایندگان توجه کند.

مجتبی ذوالنوری که ریاست جلسه را برعهده داشت در ادامه تصریح کرد: هر نماینده‌ای که برای حل موضوعات ارجاعی به کمیسیون تلفیق لایحه برنامه، پیشنهادی دارد می‌تواند علیرغم دارا نبودن رأی در این کمیسیون، با حضور خود در جلسه ارائه نظر کرده و نقش نمایندگی خود را ایفا کند.