شهر خبر

محمودی، امام جمعه موقت اصفهان:

جوانان تشنه دانستن هستند؛ قبل از فریب آنها توسط دشمن، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنای‌شان کنیم

امام جمعه موقت اصفهان: گفت: جوانان تشنه دانستن و آگاهی هستند باید قبل از اینکه دشمنان مغز و دل این جوانان را با فریب پر کند آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت‌های دفاع مقدس آشنا کنیم ولی تا الان در این زمینه کم‌کاری کرده‌ایم.

جوانان تشنه دانستن هستند؛ قبل از فریب آنها توسط دشمن، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنای‌شان کنیم
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۶:۱۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان، در مصلای امام خمینی(ره)  اظهار داشت: مبادا فریب ظواهر زندگی را  بخوریم چرا که جاهلیت در دنیای امروز خودنمایی می‌کند امروز به برکت اسلام و قرآن رفتار و فرهنگ ما تغییر کرده است ولی همیشه به انوار قدسی قرآن نیاز داریم.

به گزارش فارس، وی افزود: هفته دفاع مقدس و تجلیل از ۲۴ هزار شهید در استان اصفهان بسیار درس آموز برای سعادت دنیا و آخرت است و شهیدان گلگون کفن ستارگان راهنما و الگوی بی زوال برای همه نسلها هستند.

محمودی گفت: جوانان تشنه دانستن و آگاهی هستند باید قبل از اینکه دشمنان مغز و دل این جوانان را با فریب پر کند آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت‌های دفاع مقدس آشنا کنیم ولی تا الان در این زمینه کم‌کاری کرده‌ایم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه از جمله انگیزه‌های شهیدان حکمت بوده و حکمت گمشده مؤمن است، ادامه داد: ساخت و پرتاب ماهواره نور ۳ اثر همین حکمت‌ها و انگیزه‌های شهیدان است؛ کشورهای محدودی هستند که همزمان امکان ساخت و پرتاب ماهواره را دارند، اما ما با این حکمت‌ها و تلاش همراه با تدین به قله نزدیک شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از اندیشه‌های شهدا و مجاهدان زخمی شده اند تصریح کرد: در این مدت سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربات سنگینی بر پیکره دشمن وارد کردند و این نیز از ثمرات همین حکمت‌ها است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حضور رئیس جمهور در اصفهان و بهره برداری از طرح های عمرانی و افتتاحیه جایزه مصطفی اظهار داشت: جایزه مصطفی(ص) انگیزه حکیمانه دارد و به دنبال معرفی نخبگان و تقدیر بزرگان علم در دنیای اسلام است و از تلاش‌های جهادی و شبانه روزی رییس جمهور تقدیر کرد.