شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ورزش کشور

نقره ژیمناستیک نشان داد در تصمیم مان اشتباه نکردیم

نقره ژیمناستیک نشان داد در تصمیم مان اشتباه نکردیم

سرپرست‌ کاروان ایران گفت: کسب مدال نقره در رشته ژیمناستیک بعد از 70 سال از آغاز بازی‌های آسیایی، یک مدال باارزش و تاریخ‌ساز برای این رشته المپیکی و حتی ورزش کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به هانگژو؛ سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اعزامی به این بازی‌ها ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: یا توجه به امکانات و شرایطی که ژیمناستیک طی یکی، دو سال اخیر داشت و برخی مسائل پیش آمده در آن، مانع نشد که کمیته ملی المپیک آن را فراموش کند و تا آخرین لحظات پیگیر مسائل این تیم بودیم، لذا با جسارتی که کمیته در اعزام این تیم به بازی‌های آسیایی نشان داد کسب این مدال باارزش نشان می‌دهد در تصمیم خود اشتباه نکردیم.

وی گفت: کسب نشان نقره ژیمناستیک را به آقای مهدی الفتی، خانواده ژیمناستیک و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می‌کنم چرا که این موفقیت نشان می‌دهد اگر امکانات این رشته را افزایش داده و به روز کنیم و از برخی حواشی دوری گزینیم، بدون تردید ژیمناستیک هم می‌تواند به عنوان یک رشته مدال‌آور کنار دیگر رشته های ورزشی خودنمایی کند.

هاشمی خاطرنشان کرد: کسب نشان نقره سرآغازی برای توجه هرچه بیشتر به این رشته المپیکی است و قطعا از این پس نگاه‌های مسئولان و مردم نسبت به این رشته تغییر خواهد کرد و امیدواریم با همدلی و همزبانی، شاهد ادامه موفقیت‌های آن در دیگر رقابت‌های پیش رو باشیم.

257 251