شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ثبت‌نام

تحویل کاغذ ایرانی دیبای شوشتر به ناشران آغاز شد

تحویل کاغذ ایرانی دیبای شوشتر به ناشران آغاز شد

فرآیند تحویل کاغذ دیبای شوشتر به ناشران بر اساس به پیش ثبت‌نام از روز پنجشنبه -ششم مهرماه ۱۴۰۲ - آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، با توجه به استقبال ناشران برای ثبت‌نام و دریافت کاغذ دیبای شوشتر، تحویل این کاغذها از پنجشنبه (ششم مهرماه ۱۴۰۲) آغاز شد.

بنا بود حداکثر ۱۵ روز کاری پس از واریز وجه، فرآیند تحویل کاغذ عملیاتی شود اما بنابر هماهنگی‌های لازم با شرکت صنایع خمیر و کاغذ دیبای شوشتر، کاغذهای سفارش داده شده از سوی ناشران زودتر از موعد آماده تحویل به ناشران شد.

ناشران می‌توانند با مراجعه به نشانی درج شده در حواله کاغذ، برای دریافت آن اقدام کنند. این فرایند در روزهای آینده به‌طور مستمر ادامه خواهد داشت.

چنانچه ناشران در فرایند تحویل کاغذ درخواستی با مشکلی مواجه شدند، می‌توانند با مراجعه به بخش پشتیبانی در سامانه توزیع کاغذ مشکلات خود را گزارش کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

کاغذهای ایرانی کارخانه دیبای شوشتر در حالی توزیع می شود که از سال گذشته موضوع تامین نیاز بازار با کاغذ ایرانی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دنبال شد و یکسال از تحویل اولین محموله کاغذهای کارخانه چوب و کاغذ مازندران می گذرد. هم اکنون با هماهنگی‌های به عمل آمده با هر دو کارخانه، کاغذهای درخواستی به صورت مستمر به متقاضیان تحویل می‌شود.

۵۷۵۷