شهر خبر

خرسندی وزیر کابینه نتانیاهو از استقبال گرم ریاض از هیات اسرائیلی

خرسندی وزیر کابینه نتانیاهو از استقبال گرم ریاض از هیات اسرائیلی

مهر نوشت: وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی که برای شرکت در یک کنفرانس بین المللی در زمینه توریسم به ریاض سفر کرده، از استقبال گرم مقامات عربستان سعودی تمجید به عمل آورد.

به نقل از وبگاه اسپوتنیک، «حاییم کاتس» وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی روز گذشته در گفتگو با وبگاه عبری i۲۴NEWS از استقبال گرم مقامات سعودی در ریاض، تمجید کرد.

وی در این باره گفت: مقامات عربستانی از هیات اسرائیلی در ریاض بسیار صمیمانه استقبال کردند و قدم زدن در پایتخت عربستان همانند قدم زدن در خیابان‌های تل آویو بود.

کاتس افزود: من معتقدم روابط دوستانه میان ریاض و تل آویو که در گذشته وجود داشت در حال تحول به سوی روابطی پایدار و مستحکم است.

وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی همچنین سفر خود و هیات همراهش به عربستان سعودی را تاریخی توصیف کرد و گفت: از ما در این سفر استقبال گرمی شد و ما در ریاض احساس امنیت و آرامش کردیم!

خرسندی وزیر کابینه نتانیاهو از استقبال گرم ریاض از هیات اسرائیلی

وی در ادامه افزود: این اتفاق در شرایطی رخ داد که تا دیروز ورود به این کشور (عربستان سعودی) برای اسرائیلی‌ها یک آرزوی محال بود.

کاتس در ادامه درباره روند عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو نیز گفت: در رسانه ها در ارتباط با امتیازدهی اسرائیل در این پرونده بسیار صحبت می شود، که هرگز واقعیت ندارند.

وی پیش بینی کرد که توافق میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی بسیار گرم شکل بگیرد، به صورتی که موجب تقویت فزاینده ورود گردشگران اسرائیلی به عربستان شود.

گفتنی است وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی از روز سه شنبه هفته جاری برای شرکت در یک کنفرانس بین المللی گردشگری تحت نظارت سازمان ملل، به ریاض سفر کرده است.

310310