شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پایتخت#رئیس پلیس#سرنوشت#مردی#برادرش#کشت

سرنوشت مردی که برادرش را کشت

سرنوشت مردی که برادرش را کشت

ایسنا نوشت: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به کشتن برادرش کرده بود، خبرداد.

سردار محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ خبر وقوع یک مورد درگیری شدید در محدوده خانی‌آبادنو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن ماموران کلانتری۱۵۲ خانی‌آبادنو به محل اعزام شده و تحقیقات خود را آغاز کردند. ماموران در گام نخست با بررسی صحنه جرم دریافتند مردی بر اثر ضربات متعدد چاقو به شکم و کمر و قفسه سینه مجروح و بر اثر خونریزی شدید کشته شده است که بلافاصله اقدامات جنایی در این خصوص آغاز شد.

وی ادامه داد:‌ ماموران اقدام به بازرسی بدنی مقتول کرده و در جیب سمت راست شلوار وی یک گزارش صورتجلسه پلیس ۱۱۰ را کشف کردند. در همین راستا نیز مشخص شد که مقتول با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و از برادرش با هویت معلوم به دلیل ضرب و شتم شکایت کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌با کسب این اطلاعات ماموران گشت انتظامی سریعا وارد عمل شده و خودروی برادر مقتول را شناسایی کرده و اقدام به توقیف آن کردند. در همین راستا این فرد نیز به مقر انتظامی منتقل شد. همچنین در بازرسی از خودروی مذکور یک قبضه سلاح سرد چاقو کشف شد که آغشته به خون بود.

معظمی گودرزی ادامه داد:‌ ماموران با حکم قضایی از منزل برادر مقتول نیز بازرسی کردند که در جریان آن از داخل راه پله منزل مقتول یک جفت کتانی آغشته به خون کشف شد و لذا با دادسرای امور جنایی تماس گرفته شده و دستور حضور عوامل تیم‌های پلیس آگاهی در محل صادر شد.

وی با بیان اینکه متهم بازداشت و به قتل برادر خود اعتراف کرد، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی در حال انجام است.

۲۳۳۲۳۳