شهر خبر

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت:

مسئولی در مصاحبه‌ای می‌گوید برای کسی که می‌خواهد برود بلیط می‌گیریم؛ این خیانت آشکار است

یک نماینده مجلس گفت: ما همین الان مسئولانی را داشتیم که در سال گذشته مصاحبه کرده بودند ما برای آن‌هایی که می‌خواهند بروند بلیط می‌گیریم! این مسئول آشکارا در حال خیانت است و بر خلاف منویات مقام معظم رهبری در حال حرکت است و به خون شهیدان و جانبازانی که سلامتی خود را برای بقا و استمرار این نظام دادند خیانت می‌کند و هم چنان در عرصه قدرت است.

مسئولی در مصاحبه‌ای می‌گوید برای کسی که می‌خواهد برود بلیط می‌گیریم؛ این خیانت آشکار است
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۱۱:۱۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

در چند هفته اخیر با اخراج یا قطع همکاری با برخی اساتید دانشگاه در کشور از طرفی، و تشدید مهاجرت نخبگان از سویی دیگر رو به رو بودیم.

محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: شما ۴۰ سال زحمت می‌کشید که به جایگاه استاد تمام برسید و ما چقدر راحت اجازه می‌دهیم این افراد به دلایل مختلفی از قطار خلقت پیاده شوند، دلایل اخراج برخی از اساتید که اخیرا صحبت آن بود باید با تعمق بیشتری به این موضوع بپردازیم؛ وزارت علوم و وزارت بهداشت، چرا که قبلا هم اوایل دولت در وزارت بهداشت اتفاقی افتاد که خیلی‌ها را بازنشسته کرده بودند، وزارت بهداشت و علوم، امور خارجه و اطلاعات و وزارت کشور باید تیمی از خبرگان را تشکیل دهند و با تحلیل و بررسی ابتدا جلوی خروج نخبگان و اساتید کشور را بگیرند.

به گزارش جماران بخش هایی از گفت و گوی بندپی را در ادامه می خوانید: