شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیسی#حوزه#رئیس‌جمهور#بوشهر

قول رئیسی برای حل مشکل این مشاغل

در نشست آیت‌الله حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با رئیس‌جمهور بر لزوم حل مشکل ته‌لنجی مردم ساحل‌نشین استان بوشهر تأکید شد.

تسنیم: به نقل از مرکز خبر حوزه‌، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در دیدار با آیت‌الله سیدابراهیم ‌رئیسی رئیس‌جمهوری و معاون اول دولت‌، خواستار برطرف شدن نگرانی مردم نسبت به کالای ملوانی و افزایش سفر ملوانان شد.

نایب‌رئیس مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با بیان اینکه "انتظار ما از دولت سیزدهم حل مشکل کالای ملوانی است"، اظهارکرد: شغل و ارتزاق عمده مردم ساحل‌نشین استان بوشهر به دریا و کالای ملوانی گره خورده‌ است و این موضوع از دغدغه‌های مهم مردم است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: واردات کالای ملوانی از دیرباز توسط مردم بوشهر انجام می‌شده است و از دولت انتظار می‌رود در کوتاه‌ترین زمان مشکلات و موانع را برطرف کند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه دغدغه و نگرانی مردم در ارتباط با کالای ملوانی رفع شود، یادآور شد: ملوانان بوشهری ۶ ماه از سفر محروم شده‌اند و اگر مجوز سفر صادر نشود، منجر به آثار نامطلوبی خواهد شد.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: از آغازبه‌کار دولت سیزدهم تا امروز شاهد اراده دولت برای رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم، لذا انتظار می‌رود حل مشکل کالای ملوانی نیز در اولویت قرار گیرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری نیز در این نشست با بیان تشکر از دغدغه‌مندی آیت الله حسینی بوشهری، اظهارکرد: این مطالبه در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.