شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#قیمت#لوکس

رهن خانه‌های لوکس ۳ و۴ خوابه با ۸ میلیارد تومان در تهران + جدول قیمت

رهن خانه‌های لوکس ۳ و۴ خوابه با ۸ میلیارد تومان در تهران + جدول قیمت

در گزارش امروز به بررسی مشخصات آپارتمان‌هایی که با ۸ میلیارد تومان می‌توان در تهران رهن کرد خواهیم‌ پرداخت.

اگر برای رهن کامل خانه در تهران ۸ میلیارد تومان در نظر گرفته اید قطعا با این مبلغ خانه هایی با متراژهای بالای ۳ و ۴ خوابه در مناطق لوکس شهر رهن کنید.

در گزارش امروز به بررسی مشخاص خانه‌های ۱۸۰ تا ۳۵۰ متری که در مناطق شمالی تهران را با ۸ میلیارد تومان می‌توانید رهن کرد پرداخته‌ایم.

 اگر قصد رهن خانه با  ۸ میلیارد تومان در شمال تهران را دارید، می توانید در منطقه ولنجک یک واحد ۲۷۵ متری ۷ سال ساخت رهن کامل کنید. اگر غرب تهران را زیر نظر گرفته اید یک واحد ۱۸۰متری در سعادت آباد که نوساز است را می توانید رهن کنید.

با ۸ میلیارد می‌توان یک واحد ۲۵۰ متری ۴ ساله در فرشته، یک واحد ۳۵۰ متری ساخت سال ۱۴۰۱ در فرمانیه و یک واحد ۲۴۵ متری ۵ سال ساخت در اقدسیه رهن کرد.

با این مبلغ می‌توانید یک واحد ۲۹۰ متری ۶ سال ساخت در نیاوران، یک واحد ۳۵۰ متری ۵ ساله در دروس و یک واحد ۳۲۰ متری نوساز در میرداماد رهن کنید.

اگر به دنبال اجاره واحد ۲۰۰ متری هستید می‌توانید با ۸ میلیارد در الهیه و دزاشیب یک واحد لوکس را رهن کنید.

برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده‌ایم تا بدانید با بودجه ۸ میلیاردی برای رهن کامل کجا می‌توانید گزینه ایده آل خود را پیدا کنید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور،پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن در تهران به دست خواهید آورد.

رهن-مسکن

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده‌اند و نرخ های ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.