شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#دام#رئیس پلیس#تهران بزرگ

۲ عربده‌کش تهران در دام پلیس

۲ عربده‌کش تهران در دام پلیس

ایسنا نوشت: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو تن از عاملان قدرت‌نمایی و ایجاد نا امنی در محله رازی تهران خبرداد.

سردار محمد معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در آخرین روز از تابستان امسال خبری مبنی بر قدرت نمایی دو نفر اراذل و اوباش در محله رازی تهران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن ماموران به محل اعزام شده و اقدامات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که دو نفر از افراد شرور و سابقه‌دار با استفاده از سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی و عربده‌کشی در محله کرده و اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای ساکنان و اهالی کرده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این افراد اقدام به برهم زدن نظم عمومی کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بودند، افزود: تیم عملیات کلانتری ۱۱۵ رازی هر دو متهم را که از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند در همان محل مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند، اما این افراد در ابتدا توجهی به دستورهای پلیس نکردند تا اینکه در مواجهه با توان و آمادگی ماموران، مجبور به تسلیم شده و پس از خلع سلاح، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

معظمی گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این متهمان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان و تخریب خودروها اعتراف کرده و انگیزه خود را قدرتنمایی و جلب توجه اعلام کردند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم دستگیر شده و اعزام آنان به دادسرا، اظهارکرد:‌اقدامات برای شناسایی و دستگیری سایر افراد مرتبط با این پرونده و کشف جزئیات دیگر از آن در دستورکار قرار دارد.

۲۳۳۲۳۳