شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مشتریان

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

قدرت ایران به جایی رسیده که مشتریان کالاهای ما در صف ایستاده‌اند؛ خودفروخته‌ها تصور می‌کردند که کار تمام است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: روزگاری آمریکایی‌ها کشورها را منع می‌کردند که چیزی به ما بفروشند اما امروز از خریداران التماس می‌کنند که از ایران چیزی نخرند و قدرت ایران به جایی رسیده که مشتریان کالاهای ما در صف ایستاده‌اند و دشمنان ما متفرق و سردرگم هستند. ملت ما در این مشکلات بزرگ ثابت قدم پیش می‌روند.

قدرت ایران به جایی رسیده که مشتریان کالاهای ما در صف ایستاده‌اند؛ خودفروخته‌ها تصور می‌کردند که کار تمام است
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۴ ۱۷:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ١١٠ مدرسه برکت در ٢٠ استان کشور با بیان اینکه بسیار خوشحالم که یکی از مدارس افتتاح شده به نام شهید آرمان علی‌وردی مزین شده است، گفت: حتما درباره کیفیت شهادت این بزرگوار شنیده‌اید، نقل شده زمانی که این بزرگوار را دفن می‌کردند مادر این بزرگوار بی‌قراری می‌کرد و مداح معروف در این حین به مادر شهید گفت؛ این شهید را در آغوش امام حسین قرار دادیم و پس از آن کسی در عالم خواب دیده بود که امام حسین به خواب بیننده فرمودند که این شهید را من در آغوش گرفتم.

به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: شهادت این شهید نشان‌دهنده نهایت بی‌رحمی و قصاوت خودفروخته‌ها بود، البته این خودفروخته‌ها تصور می‌کردند که کار تمام است اما  غافل از اینکه مردم تا آخرین خون خود پای حفظ نظام و کشور ایستاده‌اند. 

رییس دفتر رهبری به اشاره به سفر رییس جمهوری به سازمان ملل گفت: رییس جمهوری در سخنرانی سازمان ملل جمله پرمعنا عنوان کرد اینکه آمریکا باید بداند که دوران آنچه آنها فکر می‌کردند که بر جهان مسلط شدند، گذشته و این تصور خیال باطل بود.

محمدی گلپایگانی تاکید کرد: روزگاری آمریکایی‌ها کشورها را منع می‌کردند که چیزی به ما بفروشند اما امروز از خریداران التماس می‌کنند که از ایران چیزی نخرند و قدرت ایران به جایی رسیده که مشتریان کالاهای ما در صف ایستاده‌اند و دشمنان ما متفرق و سردرگم هستند. ملت ما در این مشکلات بزرگ ثابت قدم پیش می‌روند.

وی گفت : مدرسه مکان تعلیم علم و دانش است و قرآن در مقام تعلیم به پیامبر، می‌فرمایند اگر از من چیزی می‌خواهی بگو خدایا  علم من را زیاد کن. 

رییس دفتر رهبری با بیان اینکه اگر علم و دانش باشد هر چیزی است، اظهار داشت: در جنگ بدر زمانیکه اسرایی را گرفتند و نزد پیامبر بردند، پیامبر فرمودند که شرط آزادی شما این است که هر کدام سواد دارید باید  ١٠ نفر مسلمانان را باسواد کنید و در هیچ جا چنین بهایی پرداخت نشده و نمی‌شود.

وی در پایان گفت: انشالله هر چه زودتر امام ظهور کنند تا دنیا از شر شیاطین جن و انس خلاص شود.

همچنین محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت با ارتباط ویدیو کنفرانسی از مدرسه افتتاح شده در اسلامشهر  با بیان اینکه ٢١١٠ مدرسه توسط بنیاد برکت ساخته شده ، گفت: بنیاد برکت ساخت ١۴ هزار کلاس را متعهد بود که تا به امروز ١٠ هزار و ٧۵٠ تحویل داده است.

وی با اشاره به سرانه پایین آموزشی در منطقه اسلامشهر ادامه داد: سیستان و بلوچستان پایین‌ترین سرانه آموزشی دارد و بعد از آن پایین ترین سرانه آموزشی به اسلامشهر در نزدیکی تهران اختصاص دارد.