شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#روسیه#اوکراین

واکنش سخنگوی سپاه به فعالیت‌های روانی و رسانه‌ای بی‌بی‌سی و اینترنشنال

واکنش سخنگوی سپاه به فعالیت‌های روانی و رسانه‌ای بی‌بی‌سی و اینترنشنال

ایلنا نوشت: سردار شریف با تشریح جنگ اوکراین و روسیه گفت: همان کسانی که امروز از اوکراین حمایت می‌کنند در زمان جنگ علیه ایران اسلامی از رژیم بعث عراق در راستای تضعیف و از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.

سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، ظهر امروز در همایش روایت فتح قله با موضوع جهاد تبیین و امیدآفرینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام با اشاره به اینکه همه رسانه‌ها در جهان دارای صاحب و گردانده هستند تصریح کرد: امروز عملیات روانی و رسانه‌ای علیه ملت ایران در رسانه‌های مختلف ‌جهان و فضاهای مجازی از جمله بی بی سی و اینترنشنال راه‌اندازی شده است جمهوری اسلامی خیلی از راه‌ها را طی کرده و رسانه‌های معاند با دستورالعمل مشخص با نادیده گرفتن توانمندی ایران اسلامی، برخی نداشته‌ها را برجسته می‌کنند تا اهداف مورد نظر آنها محقق شود.

سخنگوی سپاه عملیات روانی مداوم، پیوسته و با کار حرفه‌ای رسانه‌ای دشمنان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: آنان با سوژه‌یابی و شناخت مخاطبان خود در ابعاد گوناگون اهداف خود دنبال می‌کنند و در اغتشاشات پاییز گذشته از خلاء‌ها استفاده و اهداف خود را دنبال کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تاکید کرد: اصحاب رسانه در تبیین حقایق و واقعیت های تاریخی کشور و انتقال آموزه ها و عبرت های آن به جامعه رسالت خطیری بعهده دارند.

سردار شریف با تشریح جنگ اوکراین و روسیه خاطرنشان کرد: همان کسانی که امروز از اوکراین حمایت می‌کنند در زمان جنگ علیه ایران اسلامی از رژیم بعث عراق در راستای تضعیف و از بین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.

سخنگوی سپاه، با بیان اینکه ظرفیت‌های مهم و قابل توجهی در ارائه واقعیت‌ها به جامعه وجود دارد گفت: گنجینه عظیم دفاع مقدس منبع مهم و الهام بخشی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی است که رسانه‌ها می توانند با مراجعه به آن راه طی شده ۴۴ سال گذشته و موفقیت‌ها در ابعاد گوناگون را در معرض مخاطبان قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان برابر عظمت ملت ایران زانو زده‌اند افزود: دشمنان با برنامه‌ریزی تلاش کردند که فتنه سال گذشته را احیا کنند اما ملت ایران آنان را همراهی نکردند و تیر دشمنان به سنگ خورد.

سردار شریف به رسالت خطیر رسانه در جامعه پرداخت و یادآور شد: تبیین دوران دفاع مقدس و بصیرت‌افزایی در زمره رسالت و وظایف مهم اصحاب رسانه در جامعه است که به توفیق الهی با دانش، مهارت ، تعهد و مسئولیتی که در قبال مردم و نسل های جدید جامعه دارند ، دستور کار آنها قرار خواهد داشت.

219219