شهر خبر

سخنگوی سپاه: انقدر قدرتمندیم که دشمن حتی فکر تجاوز به سرزمین و منافع ما را نمی‌کند

سخنگوی سپاه: انقدر قدرتمندیم که دشمن حتی فکر تجاوز به سرزمین و منافع ما را نمی‌کند

ایرنا نوشت: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران اسلامی اکنون در حوزه دفاعی، امنیتی و نظامی چنان قدرتمند است که دشمن حتی فکر تجاوز به سرزمین و منافع ما را نمی‌کند.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه روز یکشنبه در یادواره شهدای روستای مهدیرجه شهرستان گلوگاه افزود: ایران اسلامی اکنون در حوزه دفاعی، امنیتی و نظامی چنان قدرتمند است که دشمن حتی فکر تجاوز به سرزمین و منافع ما را نمی‌کنند و این توانمندی محصول زحمت نسل بعد از دفاع مقدس است.

وی با بیان که دشمنان انقلاب اسلامی با یک انگیزه پشت سر حزب بعث قرار گرفته بودند تا ایران اسلامی را شکست دهند، افزود: آن‌ها تمام تلاش خود را کردند تا انقلاب اسلامی را متوقف و بخشی از کشور را تجزیه کنند، اما خودشان شکست خوردند.

سردار شریف گفت: صدام و حامیانش از نگاه خود بهترین زمان را برای جنگ علیه میهن اسلامی انتخاب کرده بودند، چونکه صدام در اوج قدرت و انقلاب اسلامی، انقلابی نوپا و بود، اما آن‌ها رابطه مردم با رهبری انقلاب را محاسبه نکرده بودند و دشمن از همین ناحیه شکست خورد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بخش زیادی از جمعیت کشور دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند به همین دلیل همه کسانی که آن دوران را درک کرده اند وظیفه دارند تصویر واقعی دوران انقلاب و دفاع مقدس را برای نسل جوان ارائه کنند.

وی با بیان این که ملت ایران دشمنان خود را همچنان ناکام گذاشته است، گفت: مردم توانستند مقابل استکبار ایستادگی کنند و نه تنها یک وجب از سرزمین ما جدا نشد بلکه انقلاب اسلامی امروز شرایط بسیار بهتری پیدا کرده است.

سردار شریف افزود: گام اول انقلاب اسلامی، مقاومت، استحکام بخشی به پایه‌های اصلی نظام و حکومت اسلامی و گام دوم به تدبیر راهبر معظم انقلاب، گام تمدن سازی است.

وی گفت: ایران اسلامی کشوری بزرگ و صاحب ثروت با استعدادهای برجسته است و همانگونه که در دفاع مقدس پیروز شدیم در مقابل مشکلات هم می‌توان سربلند شد.

سردار شریف افزود: امنیت کشور اکنون تأمین و شرایط برای کار و تلاش فراهم است و همه دولتمردان باید با کار جهادی موانع و مشکلات را برطرف کنند.

۲۱۹۲۲۰