شهر خبر

پورعلی‌گنجی به شایعه درگیری با گل‌محمدی واکنش داد

مدافع تیم پرسپولیس شایعه درگیری با سرمربی این تیم و درخواست جدایی را تکذیب کرد.

پورعلی‌گنجی به شایعه درگیری با گل‌محمدی واکنش داد

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

مرتضی پورعلی‌گنجی که بعد از تعویض بین نیمه در بازی ذوب‌آهن در معرض این شایعه قرار گرفته بود، با تمجید از یحیی می‌گوید: سالی که اصلا آقای ابراهیم‌زاده به من بازی نمی‌داد، آقای گل‌محمدی آمدند ار من استفاده و فوتبالم را زنده کردند. من از آن موقع به آقای گل‌محمدی مدیونم چون نقش خیلی بزرگی در زندگی فوتبالی من داشت به عنوان یک جوان ۱۸-۱۹ ساله.

وی افزود: وقتی من رفتم از ایران و در کشورهای مختلف بازی کردم، ارتباطم را با آقا یحیی داشتم و مثل برادر از او مشورت گرفتم و خیلی احترام گذاشتم و مثل برادرم بود و هست.

او در خصوص اتفاقات بازی ذوب اظهار داشت: بازی ذوب‌آهن هم من کارت زرد گرفتم و بسته به شرایط بازی میخواستیم هجومی‌تر بازی کنیم و تعویضت میکنم مرتضی جان و من هم گفتم مشکلی ندارد انسالله موفق باشیم و خدا شاهد است چیزی بیشتر از این نبود.

مدافع پرسپولیس در مورد شایعه درخواست جدایی عنوان کرد: نمیدانم بعدش چه اتفاقاتی افتاد و اصلا من مانده بودم. خنده دار بود. اگر تیم من را نخواهد من می‌روم و اگر شرایط اوکی باشد چرا باید بروم.

پورعلی در پایان گفت: امیدوارم دیگر از این حواشی پیش نیاید. من از آن بازیکنانی نیستم که بی احترامی کنم آن هم به سرمربی تیم.

منبع: خبر ورزشی