شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسابقات جهانی#کشتی#وزن#المپیک

شوک به روس ها / ناکامی نابغه کشتی در مسابقات جهانی

عبدالرشید سعدالله‌اف که بعد از شکست مقابل تاج‌الدین‌اف بحرینی به مبارزه‌ سوم پنجمی نرفت و روس‌ها در این وزن سهمیه المپیک را از دست دادند؛ مورد عمل جراحی قرار گرفت.

شوک به روس ها / ناکامی نابغه کشتی در مسابقات جهانی

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

عبدالرشید سعدالله‌اف مسابقات جهانی امسال را با ناکامی پشت سر گذاشت. او در حالی که آمادگی خوبی نداشت و به زحمت و در ثانیه‌های پایانی مقابل مجتبی گلیج به پیروزی رسید، در نیمه‌نهایی ۹۷ کیلوگرم شکست سنگینی را مقابل هموطن خود اخمد تاج‌الدین‌اف کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرین تجربه کرد.

او یک دقیقه پایانی این مبارزه را ادامه نداد و اعلام مصدومیت کرد و سپس در مبارزه رده‌بندی با کایل اسنایدر حاضر نشد و روس‌ها در این وزن نه مدال و نه سهمیه بگیرند.

سعدالله‌اف در بازگشت به روسیه مورد عمل جراحی از ناحیه گردن قرار گرفت و صفحه رسمی کشتی روسیه اعلام کرد که عمل جراحی تانک روسی موفقیت‌آمیز بوده و برای این کشتی‌گیر تا زمان برگزاری المپیک، آرزوی بهبودی و ریکاوری کرد.

با توجه به حساسیت آسیب‌دیدگی و جراحی ناحیه گردن، باید دید عبدالرشید سعدالله‌اف می‌تواند خودش را به المپیک برساند یا نه؟ خصوصا اینکه تاج و تخت قهرمانی را در بلگراد به حریف جوان‌تر که شاگرد او در آکادمی‌اش بوده، واگذار کرد.

منبع: خبر ورزشی