شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رهبر انقلاب#جدید#تجهیزات#نیروی دریایی

فرمان مهم رهبر انقلاب به نیروی دریایی سپاه پاسداران /خبرهای ویژه سردار تنگسیری از تجهیزات جدید نظامی

فرمان مهم رهبر انقلاب به نیروی دریایی سپاه پاسداران /خبرهای ویژه سردار تنگسیری از تجهیزات جدید نظامی

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه از ساخت زیردریایی هوشمند با برد بسیار بالا خبرداد و گفت: در شناورهای که راکت انداز بودند با به روز کردن تجهیزات الان قادر به حمل و پرتاب موشک شده‌اند که به نمایش هم درآمد

سردار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه، با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس زمان مناسبی برای تجلیل از حماسه هزاران شهید این دوران است، اظهار داشت: در شروع این هفته مهم، امروز رژه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، فراجا و بسیج قهرمان شروع شد، در این هفته از افرادی که برای این مملکت و مردم جان خود را فدا کردند و مردانه در برابر شرق و غرب و استکبار جهانی ایستادند باید تجلیل شود.

وی با تاکید بر اینکه به لطف خدا ما در جنگ ایستادیم و پیروز شدیم افزود: امروز خوشبختانه انواع سلاح، مهمات و تجهیزات اعم از موشک، شناور، پهپاد، زیرسطحی هوشمند و بسیاری تجهیزات دیگر به دست توانمند نیروهای جوان ایرانی ساخته می‌شود و سال به سال و روز به روز ما پیشرفت‌های چشمگیری داریم که نتیجه خون شهدا است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما در این مسیر به عنوان خادم ملت، قطعا از یک وجب خاک و یک قطره آب ایران اسلامی نخواهیم گذشت و از منافع ایران در خلیج فارس و سایر مناطقی که نیروهای مسلح حضور دارند قاطعانه دفاع خواهیم کرد و به عنوان نماینده مردم قهرمانانمان در برابر دشمنان خواهیم ایستاد.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفته‌تر شدن تجهیزات نظامی نیروهای مسلح به ویژه در حوزه دریایی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص سرعت شناورها امر فرموند و سرعت ما از ۳۵ نات دریایی به ۵۵ نات سپس ۷۵ نات و ۹۰ نات رسید و این روند افزایش سرعت تداوم خواهد داشت و این مسئله در دنیا بی سابقه است.

تنگسیری گفت: در شناورهای که راکت انداز بودند با به روز کردن تجهیزات الان قادر به حمل و پرتاب موشک شده‌اند که به نمایش هم درآمد، در شرایط تحریم، زیردریایی هوشمند را با بردهای بسیار زیاد ساخته‌ایم که آزمایش و تست شده که نشان دهنده شعار همیشگی ما می‌توانیم است.

وی ادامه داد: در حوزه پهپاد نیز کارهای بزرگی به ویژه با قابلیت‌های متناسب با دریا صورت گرفته که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.

2727