شهر خبر

ماجرای لباس اهدایی CR7 به دختر هنرمند ایرانی چه شد؟

خانواده هنرمند معلولی که با ورنالدو دیدار داشت امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس کیت امضا شده را تحویل می گیرند.

ماجرای لباس اهدایی CR7 به دختر هنرمند ایرانی چه شد؟

وقایع روز ـ سرویس ورزشی؛ 

فاطمه حمامی دختر هنرمند ایرانی به واسطه باشگاه پرسپولیس توانست با کریستیانو رونالدو دیدار کند و دو نقاشی خود را به ستاره فوتبال جهان هدیه بدهد. رونالدو پس از دیدار با فاطمه حمامی لباس خود را به او هدیه داد. 

حال برادر فاطمه حمامی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها مدعی شد که باشگاه پرسپولیس لباس امضا شده رونالدو را به او نداده است. 

گفتنی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می شود. 

زمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار دادند.

بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه ای رنگ را همراه خود می برد و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده جا مانده است. 

در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می گیرند این موضوع را اطلاع می دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد.

منبع: خبر ورزشی